Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

(Weer) binnen plassen

Forum waar men kan praten over het gedrag en de opvoeding van puppies en volwassen honden (of de eigenaar).

Moderator: moderatorteam

samX
Vaste gebruiker

(Weer) binnen plassen

Ongelezen bericht door samX »

Sam plast binnen!
Sinds een paar weken hebben wij een nieuwe vuilnisbak binnen. Hij staat op dezelfde plek als de oude, maar ziet er wel heel anders uit. Laatst viel me op dat er aan de onderkant een rare vlek zat, ik had geen idee wat dat kon zijn. Totdat ik op een gegeven moment zag dat Sam er tegenaan plaste! Hij was toen net uitgeweest. Waar kan dit door komen? Kan het zijn dat hij die nieuwe bak eng vind?
Ik moet er ook bij vertellen dat Sam zowel bij mijn ouders als bij mijn schoonouders wel eens binnen probeert te plassen. Altijd als we net binnen zijn.
We pakken het net zo aan als met zindelijk worden. Dus "nee" zeggen en naar buiten. Prijzen als hij daar zijn poot optilt.
Waarom doet Sam dit en wat doen we verkeerd?
Sjalot
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bordeaux Dog
Schotse Herder Korthaar
Engelse Bulldog
Lancashire Heeler
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door Sjalot »

Hoe oud is Sam?
Groetjes van Charlotte
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
samX
Vaste gebruiker

Hij is 18 maanden.
mechelaar_fan
Zeer actief

Ongelezen bericht door mechelaar_fan »

reinigen met dettol. en afwachten.

vermoedelijk heeft er een hond tegen geplast als de vuilbak op straat stond, en nu gaat je hond erover markeren. Dus elke dag als je de vuilbak binnen haalt reinigen met dettol.
samX
Vaste gebruiker

De vuinisbak heeft nog nooit buiten gestaan, dus het kan niet zo zijn dat een andere hond er tegenaan geplast heeft.
Een ander luchtje lijkt me ook sterk, we hebben de bak schoongemaakt voordat we hem in de keuken hebben gezet. Maar goed, ik maak de bak toch nog maar een keer schoon, dit keer dus met dettol. Bedankt voor de tip!
Plaats reactie

Terug naar “Gedrag en opvoeding”