Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Even voorstelllen
Moderator: moderatorteam
-
Gast
Even voorstelllen
Ben Carina, afkomstig uit Riemst, Zuid-Limburg,Belgie.Ben getrouwd met een harde werker en heb 5 schoolgaande kinderen in de leeftijd van 7 tot 16 jaar.Hadden eerst een mechelaar op 2-jarige leeftijd op een dierenmarkt gekocht(wat nu verboden is), hebben haar slechts 9 jaar mogen bij ons houden en was overleden aan kanker, na een operatie 2 jaar ervoor, artrose en hersenbloeding met tijdelijke verlamming.Onze 2de hond toen was een straatterrier die ook op 11-jarige leeftijd na enkele dagen overleden was(waarschijnlijk ook aan kanker) en hadden ook nog een boerenfox die geadopteerd was door onze terrier die op 10-jarige leeftijd overleden was aan suikerziekte ondanks 2x spuiten per dag en speciale voeding.Hadden deze honden samen.Nu hebben we sinds 2,5 jaar een vrouwelijke mechelaar, zeer nerveus en sinds 3 weken een grijze wolfspitzhond erbij(blauwgrijze keeshond)en moet zeggen ondanks jaloezie aan begin van onze grote gaat het nu goed al laat ze soms nog eens haar tanden zien als ze niet wil met de puppy spelen.Verleden week werd bij onze mechelaar "alles" verwijderd na baarmoederontsteking en gisteren zou normaal de draadjes uitgedaan worden, maar niet bij haar! Eergisteren trok ik met haar naar de dierenarts omdat ze een grote bobbel had waar ze geopereerd was en een uurtje later lag ze al op de operatietafel ondanks dat ze een uur ervoor gegeten had, bleek dat ze een breuk had met uitpuilende darmen.Nu denk je , leed gedaan, niks van, gisteravond wou ze me weer begroeten door op te springen en in het gezicht te likken, dus ik wil dit vermijden , pas vorige dag opnieuw geopereerd, buk me en net springt zij op, dus ik met mijn neus tegen haar hoofd en een luide krak en bloedneus, alzo gebroken neus bij mij.Volgens de dierenarts bestond de kans dat zij rustiger zou worden na haar eerste operatie, nog niks van gemerkt!We hebben zelfs de klink van de voordeur moeten veranderen omdat zij alle deuren alleen opendoet en iedereen onstuimig in het gezicht wil begroeten met resultaat, angstige mensen die dachten dat een mechelaar hun naar de keel vloog. 
- twinkeltje
- moderator
- Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan
- Aantal honden: 2
- KLEINE HOBBES
- Actief
-
chaos
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 2 beaucerons en 1 Duitse herder.
- Aantal honden: 3
- Amaranthas
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Shih Tzu
- Aantal honden: 7
- Contacteer: