Yenti heeft een flinke snor en baard.
Hoe hou ik die zo goed mogelijk schoon, want ik zie nu al na een dagje dat dat wel nodig is.

Moderator: moderatorteam
Als die echt een vette bek heeft dan even een sopje erdoorheen halen. Verder kun je na het eten er even een natte lap overheen halen en af en toe even een dot maizena erin zetten om dat vervolgens er tien minuten later weer uit te borstelen. De maizena neemt vuil en vocht op en zo heb je vrij snel en simpel een schoon garnituurtje.Roelfien schreef:Ja ja, met een draadhaar foxje in huis blijkt er ook een totaal andere verzorging aan te zitten als bij mijn halflangharige mannen met gladde kinnen.![]()
Yenti heeft een flinke snor en baard.
Hoe hou ik die zo goed mogelijk schoon, want ik zie nu al na een dagje dat dat wel nodig is.
Je hebt een meid in huisRoelfien schreef:OK, spray dus.![]()
Ja, dat het haar best broos is zag ik al aan de kam, toch wel wat afgebroken haren. Dus heel voorzichtig doen.
Whahahahaha, lig echt in een deuk.
Ik borstel mijn andere honden ook regelmatig, ook wekelijks, maar toch niet met al die extra's.En nu heb ik er dus een frutseltje bij.
![]()
Ja, ik moest nog aan je denken toen we Yenti meer naar huis namen.ien schreef:o gos..en dan straks al die waterdruppels door je huis na het drinken..jaja..ik heb ook een sikje in huis gehad
Ja, alle rommel komt er vanzelf wel uit als ze een slokje water gaan drinken. Alleen ligt het daarna wel voor de ene helft in de waterbak en de andere helft als een druppelspoor door je huis.Roelfien schreef:Nou, ik ben er wel achter dat het niet zozeer echt vieze etensresten zijn die in die baard en snor blijven hangen, op de een of andere manier likt ze die zelf wel wat schoon, maar wel de geur....
Hier idem, alleen komt Luka zijn baardje laten afkuisen.Sietske schreef:Ja, alle rommel komt er vanzelf wel uit als ze een slokje water gaan drinken. Alleen ligt het daarna wel voor de ene helft in de waterbak en de andere helft als een druppelspoor door je huis.Roelfien schreef:Nou, ik ben er wel achter dat het niet zozeer echt vieze etensresten zijn die in die baard en snor blijven hangen, op de een of andere manier likt ze die zelf wel wat schoon, maar wel de geur....![]()
Gelukkig hadden wij hier zeil op de vloer