Er is absoluut niks gebeurt, ze luistert alleen niet naar hem, ze verrot het gewoon
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
gek gedrag
Moderator: moderatorteam
-
astrid
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 2 Griekse herplaatsers
- Aantal honden: 2
gek gedrag
Waarom wil Kali (Rottweiler die we sinds een week of 4 hebben) absoluut niet met Fons uit? Als ik erbij ben wil ze wel, maar alleen (en met de andere honden erbij) met hem... ze gaat mee, maar liever niet. Ze loopt constant te kijken waar ik blijf. Als ik ze terug zie komen, en ik loop naar buiten, dan laat hij haar maar los, want ze is niet te houden. Commando's binnen volgt ze wel op die hij geeft, maar buiten....
Ze luistert gewoon echt niet naar hem. En ik hoef maar wat te zeggen en ze doet het.
Er is absoluut niks gebeurt, ze luistert alleen niet naar hem, ze verrot het gewoon
Nou ben ik pas wel een hele dag weggeweest en toen ging het prima tussen hen, maar ik ben benieuwd of er een verklaring voor is. Fons maakt zich er niet druk om ofzo, Kali is een vrouwenhond zegt ie..iemand een logische verklaring voor dit gedrag 
- Caro.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse Draak
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
-
astrid
- Zeer actief
oooh, maar dat doe ik ook niet. Ze is ook absoluut niet bang voor hem hoor. En ze bekijken het maar met z'n 2en als ik er niet ben. Maar het lijkt wel of ze d'r (denkbeeldige) middelvinger naar hem opsteekt
Ze heeft ook geen hekel aan hem, ze kunnen ook samen lekker knuffelen... alleen ik moet niet in de buurt zijn, want dan bestaat Fons gewoon niet meer. Terwijl ze ook wel weer hartstikke enthousiast doet als hij thuiskomt..
-
astrid
- Zeer actief