Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

updeetje max!

Forum waar men kan praten over het gedrag en de opvoeding van puppies en volwassen honden (of de eigenaar).

Moderator: moderatorteam

~Kimske
Actief

updeetje max!

Ongelezen bericht door ~Kimske »

Ja daar was ik weer ffies!
Max en wij zijn sinds een tijdje op cursus, clickertraining. Gaat erg goed, de trainster ziet ook dat max vooral gromt uit angst, er zit geen spoortje dominantie in.. fijn om te horen. Nu heetf ie de eerste oefening onder de knie, maar zodra ik t een stapje moeilijker maak, gaat ie stressen, dus we doen t nog ff rustig aan.
Max valt behoorlijk uit naar de visite, maar ook hier geldt: angst angst angst... Ook dat gaan we aanpakken, max moet volkomen genegeerd worden door 'vreemden'. Om te zorgen dat niemand deze regel 'vergeten kan', hang ik nu papiertjes bij de deuren: 'Negeer de hond". Staat dom, maar is wel zo duidelijk :)

En verder, is het gewoon een drol van een hond, steeds liever, ook socialer naar andere honden, alleen vreemde mensen, dat is echt een heet hangijzer.... Ik kan sommige mensen ook niet uitstaan, sta je buiten, willen ze max aaien, ik zeg; doe liever maar niet, hij is angstig. Voor ik dat me mond uit heb, hup, aai over zijn bol. max grommen, en dan zeggen ze; wat een valse hond.... maar goed..... das hun gebrek, en niet die van mij ;)
Afbeelding
Marja
Zeer actief

Ongelezen bericht door Marja »

Fijn dat het steeds wat beter gaat!

Tip: van te voren hard roepen, HIJ BIJT!!!
groetjes Marja Zara en Stapper
Afbeelding
majelle
Zeer actief

Ongelezen bericht door majelle »

of je zegt hij heeft schurft of ringworm en het is besmettelijk voor mensen :mrgreen:
Plaats reactie

Terug naar “Gedrag en opvoeding”