Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

behendigheid met kido

Moderator: moderatorteam

gekmeisje
Vaste gebruiker

behendigheid met kido

Ongelezen bericht door gekmeisje »

hoihoi,
ik ben met kido aan behendigheid begonnen en we vinden het beide erg leuk. er is alleen 1 probleem. kido kjent de toestellen die we tot nu toe gehad hebben heel goed. en doet ze ook goed maar toestellen achter elkaar gaat wat minder. bijv slurf..prong band ofzo dan gaat ie snuffelen en vergeet ie dat ie verder moet. ook als hij dan klaar is probeert hij ertusssen uit te peren en krijg ik hem bijna niet terug.. zoizo niet meteen.
heeft iemand een idee hoe ik hieraan kan werken (meer aandacht voor mij en dan dus ook terugkomen)

snoepjes en speeltjes enzo heb ik allemaal al geprobeert nu met kaas gaat het iets beter.. maar niet echt nog

alvast bedankt marije
life your life to the max:)
kido is een lieve hond
speurneus carola

Ongelezen bericht door speurneus carola »

door zelf ook leuk te zijn, moet zeggen dat dit gedrag bijna altijd vanzelf weg gaat wanneer jullie beiden door hebben hoe het spelletje echt werkt, dan zijn jullie echt geconcentreerd aan het werk, en worden dit soort grappen vergeten, nu neem je nog alle tijd overal voor en is er genoeg tijd tussendoor om andere ook leuke dingen te doen zoals snuffelen en bij de andere gaan kijken.
joeytjuuuuuuhhhh
Actief

Ongelezen bericht door joeytjuuuuuuhhhh »

Proberen aandacht te krijgen... en ja dat kan soms moeilijk zijn... maar als hij het eenmaal doorheeft moet het lukken.
de drentjes
Actief

Ongelezen bericht door de drentjes »

Ja daar zeg je wat; aandacht krijgen. Dat is hier af en toe ook wel eens probleem. Ben je net midden in een parcoursje ruikt mevrouw ineens een konijnekeutel of een meeuwe- of ganzenpoepje en als ze geluk heeft ook nog een vergeten brokje van iemand anders nou dan is die aandacht toch echt ff ver te zoeken. en als ze dan klaar is dan weet IK ineens niet meer hoe het verder ging. :roll:

In het begin was het helemaal een rampje; dan zag ze ineens een konijn aan de andere kant van het veld nou weg was ze; wanhopig werd ik ervan :blah: maar dat was eigenlijk na een paar keer helemaal over en ze heeft het ook nooit meer gedaan.

Of tussendoor een en al aandacht voor een zwerm muggen dan stopte ze midden in een parcours en ging ze op en neer staan te springen om die muggen te vangen. :smile2:

Nog leuker zijn is dan bijna niet mogelijk Bovendien ben ik ook niet zo iemand die helemaal uit haar dak kan gaan met allerlei gekke geluiden en zo om maar leuk te zijn. Maar uiteindelijk zal het wel goed komen. Er zijn weken dat het best goed gaat nu en wij zijn al een jaar bezig. Dus maak je geen zorgen Kido gaat het vast wel hartstikke leuk vinden.

Als je hetzelf ook maar leuk vindt dan komt alles goed.

Succes, Wil
Plaats reactie

Terug naar “Agility en Flyball”