Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

veel lebberen-gebrek aan zout?

Forum voor opmerkingen en vragen over alle soorten hondenvoer. Over kant en klare hondenbrokken, kvv tot rauwvoer.

Moderator: moderatorteam

britty
Zeer actief
Mijn ras(sen): KruisingEngelse Bulldog
Aantal honden: 1

veel lebberen-gebrek aan zout?

Ongelezen bericht door britty »

Djerbo is nogal een vrijdoos..behoorlijk lebberig dus naar ons toe. Nu zei iemand me dat hij dan tekort aan zout heeft? Lijkt me zelf erg stug, wat vinden jullie?
Life is not about the amount of breaths you take...its about the moments that take your breath away.
Anna*

Ongelezen bericht door Anna* »

Dat zei mijn homeopatisch dierenarts ook over mijn Bambi. Ze raadde me aan een klein beetje (jodiumhoudend) keukenzout aan het eten toe te voegen. Ik heb dat een tijdje gedaan maar had niet het idee dat Bambi likt om zout binnen te krijgen. Ik denk dat het wel mogelijk is maar dat je zelf het best kunt analyseren of het uit genegenheid of iets anders is of dat de hond puur zout van je huid likt (zoals: is het gedrag plotseling gekomen, is het een onderdanige/enthousiaste hond etc.)
Maaike
Zeer actief

Ongelezen bericht door Maaike »

In mijn ogen een bakerpraatje.... zout tekort. Het likken komt mij eerder over als "tongelen" simpel gezegd: actieve onderdanigheid
Groetjes van mij en een poot van Casper
Afbeelding
**Ella**
Sjiel
Zeer actief

Ongelezen bericht door Sjiel »

Als je hond het voor het zout deed zou ie wel aan je oksels beginnen......... :mrgreen:
Ik heb dit gedrag vooral bij teven gezien. En dan ook echt een poot op je pols en je hand likken tot deze rimpelig wordt. Sheila likte ook graag aan voeten, tot tussen je tenen aan toe....
weg gehaald zit een virus in
Gast

Ongelezen bericht door Gast »

dat zou betekenen dat alle flatcoated zout te kort hebben :mrgreen:
Plaats reactie

Terug naar “Voeding”