Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

21 november wandeling Groningen ( afgezegd ... )

Wilt u graag eens gezamenlijk wandelen met de honden, zoekt of kent u een leuke wandelroute ? Vermeld het hier !

Moderator: moderatorteam

Patrol
Zeer actief

21 november wandeling Groningen ( afgezegd ... )

Ongelezen bericht door Patrol »

Wie gaat ermee wandelen?? 21 november bij de Hoornseplas een losloopgebied te zuiden van de stad Groningen. Ook voor mensen uit Drenthe en Friesland goed te rijden!!

Tijdstip 13.00 uur.

De Hoornseplas is het Noordelijke gedeelte van het Paterswoldsemeer. Routebeschrijving: A28 richting Assen/Groningen, afslag Haren, richting Paterswolde, einde van de weg rechts richting Groningen, weg aanhouden totdat aan de rechterkant de ingang van de Hoornseplas verschijnt!

N.B. Heb dus de datum gewijzigd want Patrol is loops.... en dan is het niet zo´n goed plan om te wandelen.... jullie kunnen natuurlijk wel gaan.....

N.B. het lijkt wel nooit te lukken, want ik moet voor a.s. zondag weer afzeggen. Pup staat op rust en Patrol is nog steeds erg aantrekkelijk voor de heren!! Nieuwe datum wellicht in Januari pas ??
Laatst gewijzigd door Patrol op 17 nov 2004 09:06, 2 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
Joyce
Zeer actief
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door Joyce »

Jaaaaaaah! Eindelijk een wandeling in de buurt! Ik kom sowieso met Molli en Malu en heel misschien met Donna!
mytwodogs
Actief

Ongelezen bericht door mytwodogs »

We komen met 1 van onze hondjes....

Leuk!

Groetjes Angela
Lupo
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Lupo »

Tosca en ik zijn van de partij! :ok:
dunya

Wat leuk

Ongelezen bericht door dunya »

Ik woon zelf in Beijum dus dat is best te doen...Moet er ff over nadenken nog maar laat het wel weten als ik dan ook gezellig kom...Heerlijk daar lekker wandelen langs de Hoornse plas hé...Doe het vaak op zondag's na de training van Dunya....Nou misschien tot dan!!

Afbeelding

:denken:
Lupo
Zeer actief
Aantal honden: 0

Re: Wat leuk

Ongelezen bericht door Lupo »

dunya schreef:Ik woon zelf in Beijum dus dat is best te doen...Moet er ff over nadenken nog maar laat het wel weten als ik dan ook gezellig kom...Heerlijk daar lekker wandelen langs de Hoornse plas hé...Doe het vaak op zondag's na de training van Dunya....Nou misschien tot dan!!
Zou leuk zijn als je komt! :ok:

Mijn hond is gek op alles dat kleiner is dan zijzelf... :mrgreen:
dunya

hoihoi

Ongelezen bericht door dunya »

ihihihi bedankt nog voor het doorgeven van de wijziging per pb....Ik ga zoiezo vandaag lekker aan de wandel tis heerlijk weer!!!!! :mrgreen: Fijne dag in ieder geval!!En wie weet tref ik wel iemand van jullie...

groetjes
Plaats reactie

Terug naar “Wandelen met de hond”