Wie heeft er ervaring met het veranderen van de rangorde tussen twee honden in één huishouden?
Korte toelichting: Ik ben de baas. Freya, een gehoorzame, pittige stabij/bordercollieteef van elf is weer de baas over Wammes, een slecht opgevoede, opdringerige herplaatser-stabijreu van anderhalf. Als Freya ouder wordt, zal Wammes misschien een stapje hoger willen komen en ik wil dat dat zonder vechten gebeurt. Kan dat?
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Rangorde
Moderator: moderatorteam
- Inge
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herder
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
-
snuffel11
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
-
janine77
- Vaste gebruiker
ik denk ook dat je er weinig van zult merken!mischien zal je er wel helemaal niks van merken!
wij hebben drie herders een teef en twee reuen en bij ons is de teef ook de baas,maar onze witte jongen probeert wel heel duidelijk een beetje naar boven te komen,en dat merken we wel
onze teef pikt niks meer van hem een foute blik of stap is al genoeg om hem te corrigeren ,buiten dan ,binnen likken ze elkaar weer dood
hij daagt haar buiten uit en staat dan een potje dominant te doen tegen haar maarja hij heeft nog pech want ze geeft hem flink van katoen als tie te ver gaat,maarja er moeten altijd uitzonderingen zijn op de reu teef regel toch hahahha
wij hebben drie herders een teef en twee reuen en bij ons is de teef ook de baas,maar onze witte jongen probeert wel heel duidelijk een beetje naar boven te komen,en dat merken we wel