- CatanDog's Antiparasietenpenning
Unieke antiparasietenpenning voor huisdieren. Deze ultralichte penning van slechts 2,5 cm doorsnede bestrijdt en voorkomt 2 jaar lang teken en vlooien bij uw kat of hond zonder chemische bestanddelen, zonder geur en zonder bijwerkingen en volkomen onschadelijk voor mens en dier. En dat voor nog geen 1,80 euro per maand!
Het metalen plaatje van CatanDog's wekt elektromagnetische stralen op zonder batterij. De stroomvoorziening is het magnetische veld van de aarde in combinatie met de beweging van het dier. Op deze manier wordt dank zij de "Wet van Lenz" zeer zwakke stroom opgewekt, die echter voldoende is om het CatanDog's schijfje te activeren en als negatieve klankkast te werken om vlooien en teken te verdrijven.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
ervaring met antiparasietenpenning?
Moderator: moderatorteam
ervaring met antiparasietenpenning?
ik heb hier volgens mij al eens een topic over gelezen maar kan hem niet meer terugvinden. Ik vond dus het volgende in een (toch heel kritische) webwinkel (die alleen producten verkoopt waar ze helemaal achter kunnen staan):