Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Wie kent dit voer?

Forum voor opmerkingen en vragen over alle soorten hondenvoer. Over kant en klare hondenbrokken, kvv tot rauwvoer.

Moderator: moderatorteam

Mayonne
Vaste gebruiker

Wie kent dit voer?

Ongelezen bericht door Mayonne »

Kennen jullie het merk exelent? Het schijnt een of ander huismerk te zijn van fladder in. Het is een brok. In de winkel wisten ze er niet zoveel van te zeggen behalve dat het een goed voer was en niet duur. Maar of er bat en bht inzat wist ze niet volgens de dierenwinkel zat er alleen natuurlijke conserveringsmiddel in, maar kan dat/ Het voer is 12 mnd houdbaar groetjes Mayonne
Jasparov
Vaste gebruiker

Ongelezen bericht door Jasparov »

Nee ken het niet. Maar als het 12 maanden houdbaar is zullen er wel overbodige stoffen inzitten. Het lukt niet om een hondenvoer langer houdbaar te maken dan een half jaar zonder toevoeging van bewaarmiddelen.
Groeten Ursula
jidde

Ongelezen bericht door jidde »

Volgens mij ken ik dit voer... Staat er een westy op?? Zoja, dan hebben wij het in de dierenwinkel waar ik stage loop. Het schijnt goed voer te zijn, in tjechie gemaakt.
Carel
Actief

Ongelezen bericht door Carel »

:roll:

In tsjechie?
Dan zou ik het helemaal niet vertrouwen.
En inderdaad, 12 maanden houdbaar vind ik verdacht.
Rob*
Zeer actief

Ongelezen bericht door Rob* »

Bij de dierenwinkel hierzo hebben ze het ook, een gewone brok en lam/rijst en een diner hebben ze, heb het ooit eens gegeven, maar er kwam meer uit dan erin ging.
Carel
Actief

Ongelezen bericht door Carel »

Dat bedoel ik dus!
jelle
Zeer actief

Ongelezen bericht door jelle »

jidde schreef:Volgens mij ken ik dit voer... Staat er een westy op?? Zoja, dan hebben wij het in de dierenwinkel waar ik stage loop. Het schijnt goed voer te zijn, in tjechie gemaakt.
"het schijnt goed voer te zijn".... op basis waarvan is die uitspraak gedaan?
En Mayonne, waarom zegt jouw dierenwinkel dat het goed voer is? Wat zit er wel en niet in dan?
Groetjes, Marielle, Sirena, Diaz, Rios en Boeli!

Afbeelding

Voor altijd in onze herinnering... Vigo (+02-11-2012); Esperanza (+19-06-2012); Ferro (+04-08-10); Grandi (+15-01-09); Moya (+01-02-08 ); Berta (+27-11-06); Ymke (+04-07-06); Nora (+02-12-05)
Plaats reactie

Terug naar “Voeding”