Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

kadootje

Forum voor opmerkingen en vragen over alle soorten hondenvoer. Over kant en klare hondenbrokken, kvv tot rauwvoer.

Moderator: moderatorteam

Bumper
geregistreerd lid

kadootje

Ongelezen bericht door Bumper »

We kregen vorige week van mijn zus en haar vriend een mega groot blik van Purina Proplan geheel gevuld met brokken. Zij waren naar de bruiloft geweest van goede vrienden en deze hadden dit blik (waar enveloppen doorheen zaten) kado gekregen. Nou hebben zij zelf geen hond, dus mocht mijn zus het voor ons meenemen. We weten alleen welke soort van Proplan het is. Dat staat niet op het blik. We vertrouwen het wel, maar zouden graag willen weten welke soort het is. We vermoeden iets met kip. Het zijn kleine driehoekgachtige brokjes van een gelige kleur. Het bruidspaar weet het helaas ook niet. Wie kan ons helpen? :denken:
P.S. wij zijn nog steeds aan het uitproberen welk voer het best voor Bumper is, daarom willen we dit weten en eventueel gaan proberen.
Daan en Bumper
Bumper
geregistreerd lid

Ongelezen bericht door Bumper »

Oh er staat een foutje in ons berichtje; we weten NIET welk soort van Proplan het is!!
Daan en Bumper
marian*
Erelid
Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door marian* »

Kaas?
Afbeelding
Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
Carel
Actief

Re: kadootje

Ongelezen bericht door Carel »

Bumper schreef:We kregen vorige week van mijn zus en haar vriend een mega groot blik van Purina Proplan geheel gevuld met brokken. Zij waren naar de bruiloft geweest van goede vrienden en deze hadden dit blik (waar enveloppen doorheen zaten) kado gekregen. Nou hebben zij zelf geen hond, dus mocht mijn zus het voor ons meenemen. We weten alleen welke soort van Proplan het is. Dat staat niet op het blik. We vertrouwen het wel, maar zouden graag willen weten welke soort het is. We vermoeden iets met kip. Het zijn kleine driehoekgachtige brokjes van een gelige kleur. Het bruidspaar weet het helaas ook niet. Wie kan ons helpen? :denken:
P.S. wij zijn nog steeds aan het uitproberen welk voer het best voor Bumper is, daarom willen we dit weten en eventueel gaan proberen.
Ik denk dat het inderdaad kip is. Staat het niet op de verpakking?
malinois
Zeer actief
Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door malinois »

lam/rijst is meestal ook erg licht van kleur
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
Carel
Actief

Ongelezen bericht door Carel »

Lam is iets donkerder.
~Tine~
Zeer actief
Mijn ras(sen): Australian Kelpie
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door ~Tine~ »

Zal wel niet zo uitmaken. De brokken van Pro plan hebben allemaal ongeveer dezelfde kleur.

Het is goed voer dusse, proberen maar.
Sem - Australian Kelpie °14-06-2006
Finn - Australian Kelpie °18-03-2020
Plaats reactie

Terug naar “Voeding”