Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Voelt iemand zich geroepen?
Moderator: moderatorteam
- Scooby
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse dog
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Voelt iemand zich geroepen?
Gezocht: Informatie nodig
Prijs: N.v.t.
Beschrijving: Hallo voor een ieder die dit leest.
ik heb 2 honden 1 reu en 1 teef nu denken wij erover om met die 2 een nestje te krijgen want ze vinden elkaar wel heel erg lief.
het probl;eem is alleen dat wij er absoluut niets vanaf weten wie kan ons helpen aan nuttige informatie.
dan denk ik bv. aan op welke leeftijd een hond geschikt is om zijn eerste nestje te krijgen enz. en hoe het dan verder gaat .
en als ze geboren zijn wat dan.
de teef is een duitse herder.
bijvoorbaat dank.
mail ons en u krijgt altijd bericht terug.
Foto's: Geen foto beschikbaar
Datum: 31-12-2004, 14:50
Gezien: 259 keer bekeken.
Adverteerder
Naam: dijksman (E-mail de adverteerder) (Alle advertenties)
Telefoonnummer: -
Regio: Zuid-Holland
Prijs: N.v.t.
Beschrijving: Hallo voor een ieder die dit leest.
ik heb 2 honden 1 reu en 1 teef nu denken wij erover om met die 2 een nestje te krijgen want ze vinden elkaar wel heel erg lief.
het probl;eem is alleen dat wij er absoluut niets vanaf weten wie kan ons helpen aan nuttige informatie.
dan denk ik bv. aan op welke leeftijd een hond geschikt is om zijn eerste nestje te krijgen enz. en hoe het dan verder gaat .
en als ze geboren zijn wat dan.
de teef is een duitse herder.
bijvoorbaat dank.
mail ons en u krijgt altijd bericht terug.
Foto's: Geen foto beschikbaar
Datum: 31-12-2004, 14:50
Gezien: 259 keer bekeken.
Adverteerder
Naam: dijksman (E-mail de adverteerder) (Alle advertenties)
Telefoonnummer: -
Regio: Zuid-Holland
Groetjes, Karen
Duitse doggen 'Uut Sutfene'
- kelly 1981
- Zeer actief
- Scooby
- Zeer actief
- Contacteer:
- Branka
- moderator
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
- kelly 1981
- Zeer actief
er zullen altijd mensen zijn die dit doen
zonder kwade bedoelingen gewoon omdat het ze leuk lijkt
ik vind het altijd zo triest voor de hondjes maar dit zul je dus altijd blijven houden helaas
ze weten niet waar zeaan beginnen en als de puppies erzijn is het te laat
weer een nestje voor dehandelaars of het asiel helaas
ik vind het altijd zo triest voor de hondjes maar dit zul je dus altijd blijven houden helaas

- Scooby
- Zeer actief
- Contacteer:
Hoi Branka,Branka schreef:Plat gezegd valt eerst mijn bek hiervan open. Vervolgens komt er een heel verhaal in mij op, om dan te bedenken dat het waarschijnlijk toch geen zin heeft.
Vrees dat het ook geen zin zal hebben om de link van dit forum te mailen en ze te adviseren om er eens te lezen .....![]()
Waarom denk je dat? Ze vragen in elk geval nog informatie, toch?
Groetjes, Karen
- Scooby
- Zeer actief
- Contacteer:
Hoi Kelly,kelly 1981 schreef:er zullen altijd mensen zijn die dit doen
Dit kun je ze toch mailen?
Groetjes, Karen
- Branka
- moderator
Vrees dat ik een beetje een doemdenker ben geworden. Merk op het forum dat mensen die iets hebben van: "leuk een nestje!" geen zin hebben in een advies dat niet past in hun plannetje.Scooby schreef:Hoi Branka,Branka schreef:Plat gezegd valt eerst mijn bek hiervan open. Vervolgens komt er een heel verhaal in mij op, om dan te bedenken dat het waarschijnlijk toch geen zin heeft.
Vrees dat het ook geen zin zal hebben om de link van dit forum te mailen en ze te adviseren om er eens te lezen .....![]()
Waarom denk je dat? Ze vragen in elk geval nog informatie, toch?
Daarom ook een beetje die 2-ledige reactie. In 1e instantie advies geven, waarna in 2e instantie de twijfel toeslaat of het wel van enig nut zal zijn en dus niet verspilde moeite.
Maar ik kan het natuurlijk ook helemaal mis hebben en dat dit dus wel mensen zijn die open staan voor iets anders.

- Scooby
- Zeer actief
- Contacteer:
Branka schreef:Vrees dat ik een beetje een doemdenker ben geworden. Merk op het forum dat mensen die iets hebben van: "leuk een nestje!" geen zin hebben in een advies dat niet past in hun plannetje.
Daarom ook een beetje die 2-ledige reactie. In 1e instantie advies geven, waarna in 2e instantie de twijfel toeslaat of het wel van enig nut zal zijn en dus niet verspilde moeite.
Maar ik kan het natuurlijk ook helemaal mis hebben en dat dit dus wel mensen zijn die open staan voor iets anders.

Groetjes, Karen
- Branka
- moderator
In dat geval ben ik benieuwd wat jouw advies is geweestScooby schreef:Branka schreef:Vrees dat ik een beetje een doemdenker ben geworden. Merk op het forum dat mensen die iets hebben van: "leuk een nestje!" geen zin hebben in een advies dat niet past in hun plannetje.
Maar ik kan het natuurlijk ook helemaal mis hebben en dat dit dus wel mensen zijn die open staan voor iets anders.Ik zou ze gewoon het 'voordeel' van de twijfel geven.

- Scooby
- Zeer actief
- Contacteer:
Lang verhaal. Komt er op neer dat ik het ze afraad en waarom.Branka schreef:In dat geval ben ik benieuwd wat jouw advies is geweest![]()
Groetjes, Karen
- kelly 1981
- Zeer actief
- Scooby
- Zeer actief
- Contacteer:
kelly 1981 schreef:oke ik gazegewoon een mailtje sturen
misshien zijn die mensen voor rede vatbaar
iedere nestje dat je er mee kunt voorkomen is er een
we kunnen het in ieder geval proberen

Groetjes, Karen
- Branka
- moderator
Dat is inderdaad ook een beetje vaagspeurneus carola schreef:en dan de opmerking de teef is een duitse herder en de reu dan?????

Moet zeggen dat ik twijfel. Als het nep is voel je je beet genomen, maar als het serieus is moet je m.i. voorkomen dat je een te aanvallende toon gebruikt. Want dan stoppen mensen al bij de 1e zin met lezen van je bericht.

- kelly 1981
- Zeer actief
- Scooby
- Zeer actief
- Contacteer:
-
- Vaste gebruiker
Als je mailt zou ik eerst even de zijden handschoentjes aantrekken
Kruisingen kunnen soms heel erg verschrikkelijk leuk zijn, ik heb hier zo'n ongelukje op de bank liggen maar er zitten al genoeg honden in de asiels en het stikt van de honden met probleemgedrag en nare ziektes omdat er onverantwoord gefokt wordt.
Mijn ongelukje kwam omdat mijn dwergpincher door het kattenluik ontsnapt was. Mevrouw was vlot weer terug en ik had niets door tot er twee maanden later iets bewoog in haar buik.
Achteraf bleek buurman van een paar huizen verder zijn grote boerenfox betrapt te hebben met mijn kleine dwergpincher maar hij had niets gezegd. Zelfs toen de pups geboren waren hield hij zijn mond. Het heeft een jaar geduurd voor het hoge woord er uit kwam.
Blij was ik niet want als ik het geweten had waren de pups nooit geboren. Ze hebben alle vier een goed thuis (één is er bij mij gebleven omdat hij zijn poot gebroken heeft toen hij zes weken was) maar ja, anders hadden drie andere honden een goed thuis gehad. Ik moet wel toegeven dat die van mij in elk geval een erg sterk hondje is. Helaas kon ik de vader niet uitstaan en heeft mijn hondje een deel van het karakter van papa geërfd. Ik ben gek op hem maar hij heeft kantjes in zijn karakter waar ik, na bijna 9 jaar, nog steeds moeite mee heb.

Kruisingen kunnen soms heel erg verschrikkelijk leuk zijn, ik heb hier zo'n ongelukje op de bank liggen maar er zitten al genoeg honden in de asiels en het stikt van de honden met probleemgedrag en nare ziektes omdat er onverantwoord gefokt wordt.
Mijn ongelukje kwam omdat mijn dwergpincher door het kattenluik ontsnapt was. Mevrouw was vlot weer terug en ik had niets door tot er twee maanden later iets bewoog in haar buik.
Achteraf bleek buurman van een paar huizen verder zijn grote boerenfox betrapt te hebben met mijn kleine dwergpincher maar hij had niets gezegd. Zelfs toen de pups geboren waren hield hij zijn mond. Het heeft een jaar geduurd voor het hoge woord er uit kwam.
Blij was ik niet want als ik het geweten had waren de pups nooit geboren. Ze hebben alle vier een goed thuis (één is er bij mij gebleven omdat hij zijn poot gebroken heeft toen hij zes weken was) maar ja, anders hadden drie andere honden een goed thuis gehad. Ik moet wel toegeven dat die van mij in elk geval een erg sterk hondje is. Helaas kon ik de vader niet uitstaan en heeft mijn hondje een deel van het karakter van papa geërfd. Ik ben gek op hem maar hij heeft kantjes in zijn karakter waar ik, na bijna 9 jaar, nog steeds moeite mee heb.
-
- Vaste gebruiker
- Nanc
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Beauceron
- Snorko
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Boston Terriers
- Aantal honden: 3
-
- Actief
- Contacteer:
Ik ga ook maar eens een uitgebreide mail naar ze sturen. Wie weet, als ze bedolven worden onder de mails, bedenken ze zich.....
Of ze lezen ze niet meer.
Het is puur onwetendheid van dit soort mensen, ach een nestje, o wat leuk. Helaas lopen er maar al teveel van dit soort mensen rond....
Groetjes,
Elly en de hondjes.

Het is puur onwetendheid van dit soort mensen, ach een nestje, o wat leuk. Helaas lopen er maar al teveel van dit soort mensen rond....

Groetjes,
Elly en de hondjes.

-
- nieuw lid
- kelly 1981
- Zeer actief
- sirene
- Zeer actief
- Contacteer:
- kelly 1981
- Zeer actief