Ik vind dat hij echt last van vraatzucht heeft :N: . Het enige wat hij tijdens het wandelen doet is zoeken naar dingetjes die hij kan eten; vuurwerkpapiertjes, hele kleine veertjes van vogels, voor mij onzichtbare dingen etc. Ik trek hem altijd tijdig mee maar dan protesteert hij door stokstijf te blijven staan.
Ook eet hij zijn eigen poep op (niet van anderen, hij heeft ook nog nooit los gelopen, alleen in het bos maar blijft dan vlak bij me).
Als hij eten krijgt (in zijn bench met deurtje dicht) wordt ie ook helemaal dol en als het op is en de bench gaat weer open, stormt ie naar de bak van mijn andere hond Cinna maar helaas, dat is dan al op. Hij blijft er dan wel een paar minuten aan likken.
Vanmiddag ook; heb ik hem net goed uitgelaten, kom thuis, meneer poept weer een beetje stiekem in de woonkamer en vreet het op. Ook doet ie het volgens mij 's nachts in de bench en eet het daarna op. Daar heb ik dus geen controle. De bench is trouwens niet te groot maar exact goed.
Soms kotst ie het overdag allemaal uit over de (stoffen) bank. dan is het net een halve emmer diarree, bah
Ik heb al veel over poep eten gelezen maar hoe leer ik het hem af
Verder zijn zijn darmen ook heel gevoelig. Toen ik hem ophaalde bij de fokker (waar hij met 16 weken is teruggekomen omdat de 1e eigenaar niet meer voor hem kon zorgen
Ik laat Rocky om de 2 uur uit, behandel hem dus als een pup van bijv. 10 weken. Beloon hem flink als ie buiten poept of plast en dat doet ie gelukkig altijd. Toch doet ie het ook nog binnen zodra het hem uitkomt. Het kwartje schijnt niet te vallen.
Hij kan het wel inhouden, want 's nachts blijft zijn bench droog.
Weet iemand raad?