Met veel plezier lees ik jullie keurrapporten

Het kriebelt dan ook erg om onze jongste spruit te laten keuren.
D-day is op de foto's net 6 maanden oud

Ben benieuwd wat jullie denken...

Ik ben benieuwd....
Groetjes,
Arlette
Moderator: moderatorteam
Hallo Nicole,Nicole84 schreef:wat een ontzettend mooie hond zeg. Ik heb er dan totaal geen verstand van, maar vind haar heel mooi. Ik heb ook op de website gekeken en ik vroeg me af of jullie haar helemaal uit Amerika hebben opgehaald en hoe jullie dat hebben gedaan. Sorry ben nieuwsgierig![]()
Pas sins een paar maanden ken ik het ras American Stafford, maar ik vind het hele mooie honden. Toen ik jullie D-Day aan mijn vriend liet zien, zei hij "wow wat een mooi ras, zo stoer maar toch ook lief" Haha. we hebben net een pup in huis, dus mochten we ooit beslissen een hond erbij te nemen duurt nog wel even hoor.... Verder moet ik me nog heel veel verdiepen in het ras en of het wel samen gaat met een Jack Russell.
mooi vrouwlijk hoofd, oren tonen dit moment wat groot wel juist geplaatst ,weet niet echt of ik het nou een rose oor of een beginned half-prickt oor moet noemen hoofd heeft meer terier type.rascal schreef:hallo mol, Martijn, Marc,
Met veel plezier lees ik jullie keurrapporten![]()
D-day is op de foto's net 6 maanden oud![]()
Ben benieuwd wat jullie denken...![]()
Ik ben benieuwd....
Groetjes,
Arlette
Dank je wel Mol,Mol schreef:mooi vrouwlijk hoofd, oren tonen dit moment wat groot wel juist geplaatst ,weet niet echt of ik het nou een rose oor of een beginned half-prickt oor moet noemen hoofd heeft meer terier type.rascal schreef:hallo mol, Martijn, Marc,
Met veel plezier lees ik jullie keurrapporten![]()
D-day is op de foto's net 6 maanden oud![]()
Ben benieuwd wat jullie denken...![]()
Ik ben benieuwd....
Groetjes,
Arlette
ogen goed geplaats en mooi open
hals mooi aangezet vanuit de schedel met mooi boog.
rug toon lang dit door de leeftijd en door dat de croup wat kort is.
schouder is wat styl maar al goed ontwikkelt
had graag iets meer voor borst gezien maar kan meschien nog wat bij trekken na maten ze uit groeit. wel mooi breed in frond niet te overdreven.
momenteel toont de borskast met de rip aan zet nog te rond maar dit is ook de leeftijd.
de achterhand vind ik de croup te kort hier door word de hoeking in de knie belemmert hoeking van de hak is goed
staart had iets wat lager aangezet mogen worden en lijkt niet te rijken op de sprong maar dit kan ook zijn dat ze kwispelt op de foto.
mol
wat ik altijd probeer in mijn geval is het totaal beelt te laten varen en alsware alleen het scelet te zien zo kan je een beetje kijken hoe het zich ontwikkelt.rascal schreef: Dank je wel Mol,
hier kan ik mij inderdaad in vinden![]()
Ik vind het nooit makkelijk een idee te vormen met zo een jonge hond.![]()
Arlette
Arlette