Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Als mijn hond blij is, ben ik blij

Forum voor opmerkingen en vragen over alle soorten hondenvoer. Over kant en klare hondenbrokken, kvv tot rauwvoer.

Moderator: moderatorteam

sample
Zeer actief

Als mijn hond blij is, ben ik blij

Ongelezen bericht door sample »

Naar analeiding van het topic bij algemeen, ben ik vandaag maar es een actieve zoektocht gestart naar vers vlees. En het is mij gelukt om een adresje te vinden ook :mrgreen:

Mijn hond heeft vandaag kippenvlees gegeten en hij vond het geweldig. Ik word er helemaal blij van als ik ernaar kijk. :cheer:
Marion.

Re: Als mijn hond blij is, ben ik blij

Ongelezen bericht door Marion. »

sample schreef:Mijn hond heeft vandaag kippenvlees gegeten en hij vond het geweldig. Ik word er helemaal blij van als ik ernaar kijk. :cheer:
Genieten he :mrgreen:

Hou je het er wel naast, als extra? Anders moet je je echt even hevig gaan inlezen hoor, anders gaat het niet goed :wink:
cloris
Zeer actief
Mijn ras(sen): Dogo Argentino en de Portugese Keizerhond
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door cloris »

Lekker he als je hond zo geniet van zijn eten. :wink:
Afbeelding
De Koning is dood, lang leve de Keizer
Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known
Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
sample
Zeer actief

Marion. schreef:
sample schreef:Mijn hond heeft vandaag kippenvlees gegeten en hij vond het geweldig. Ik word er helemaal blij van als ik ernaar kijk. :cheer:

Hou je het er wel naast, als extra? Anders moet je je echt even hevig gaan inlezen hoor, anders gaat het niet goed :wink:
Ja nee tis ernaast inderdaad :wink:

Ik ga het ook niet elke dag geven. Om de 2, 3 dagen ofzo. Maar als het wat extra aanzet en hij vindt het gewoon lekker is het erg leuk om te geven. Aan barfen ben ik geloof ik niet echt toe en ik vrees dat dat mijn portemonnee ver te buiten gaat :mrgreen:
cloris
Zeer actief
Mijn ras(sen): Dogo Argentino en de Portugese Keizerhond
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door cloris »

sample schreef:
Marion. schreef:

Ja nee tis ernaast inderdaad :wink:

Ik ga het ook niet elke dag geven. Om de 2, 3 dagen ofzo. Maar als het wat extra aanzet en hij vindt het gewoon lekker is het erg leuk om te geven. Aan barfen ben ik geloof ik niet echt toe en ik vrees dat dat mijn portemonnee ver te buiten gaat :mrgreen:
Nou als je naar een poelier gaat en je vraagt de kippennekken of ruggen is dat niet zo duur hoor, ik betaal 50 ct voor een kilo :wink:
Afbeelding
De Koning is dood, lang leve de Keizer
Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known
Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
sample
Zeer actief

Ja maar dan de rest nog. :wink:

Dan moet er nog groente bij en allerlei toestanden om de voeding compleet te maken toch?

Die kippenekken kosten me inderdaad de kop niet. Maar als mijn hond (rond de 50 kilo schat ik hem wel) elke dag 2 of meer kilo vlees eet en alle andere componenten nog......lijkt me dat best een dure aangelegenheid.
Plaats reactie

Terug naar “Voeding”