Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Da's best handig, misschien kan je je hond uitlenen
aan die die nie willen zwijgen
Als't regent mag ie bij me Luka komen zitten, t'zal rap gedaan zijn.
Sanneke, Bazinneke van Luka Poedelmans Ik ben gewoon mezelf
Geweldig toch zo'n medeopvoeder. Het resultaat is veel groter en veel sneller op deze manier.
Hoezo negeren als je wilt slapen moet je zo'n pup gewoon zijn bek snoeren. Negeren is alleen voor mensen, maar dat zijn dan ook domme wezens .
Rataplan schreef:Ik heb een kat gehad die dat deed :N:
hahahah, ja, onze vroegere kat Freek begon ook altijd als een blinde furie de hond te slaan als die blafte! Dan holde ze op Sam en Katja af en begon lustig in de rondte te meppen. Dan was het binnen 2 tellen muisstil!
De Koning is dood, lang leve de Keizer Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
Grappig he. Hier ook zo met de 3 monsters. Alleen Nick is degene die de anderen corrigeert, andersom dus niet. Als er eentje in de weg loopt en ik ga bijna onderuit, dan mopper ik natuurlijk een beetje. Nick bemoeit zich er dan ook mee en zorgt ervoor dat ze aan de kant. Of als de andere 2 niet willen komen omdat ze alle 2 aan dezelfde stok hangen, gaat hij ze wel eens halen. Heel handig hoor, hoef ik de bagger niet in.
Groetjes Joyce † Nick 16.08.1999 - 22.01.2009 † Terry 16.07.1998 - 09.01.2012
Dat is het voordeel als je een hond hebt en je werkt in een asiel dan neem je hem gewoon even mee en laat hem lekker ravotten met de anderen en leert hij zo manieren en tegelijk raakt hij energie kwijt
Enige nadeel is dat ik me altijd de *********** schrik als een hond corrigerend blaft :N:
zo ging dat hier ook. Vanoux lag te janken in de bench 's nachts en ik hoor ineens een harde blaf van beau en t was voor de rest van de nacht muisstil!!!! hoezo negeren??? mee opvoeden die hap!!!!
zo ging dat hier ook. Vanoux lag te janken in de bench 's nachts en ik hoor ineens een harde blaf van beau en t was voor de rest van de nacht muisstil!!!! hoezo negeren??? mee opvoeden die hap!!!!
leuk als je hond er een pootje mee helpt
Nog niet zo lang geleden was dat ook de manier van opvoeden. Hond piepen en dan door de brievenbus "Foei" roepen. Heb ik een jaar of tien geleden voor een buurvrouw ook wel gedaan.