De jack moet niks van herders hebbn hier zit er 1 in de straat vaak achter de poort te blaffen als wij of anderen erlangs moeten dus onze gifpil wordt er kriegel van dus ook die bij die anderen hier op straat lopen.
De cocker is 8 mrt vorig jaar gepakt op de hondenclub ze zat vast omdat we bij behendigheid mee moeten helpen op te bouwen.
Een kreng echt hoor van een bouvier werdt apart genomen vlak bij ons cluppie.
De trainer gaf les aan die figuur met die hond het was al een lastig beest en kwam echt om heropgevoed te worden. Breekt ie los en pakt mijn spaniel het gebeurde onder mn neus zo erg...
Ze hebben dat monster met 4 man los moeten wrikken..
Dus na een hoop gedoe en angst bij mijn hond gaat het al redelijk weer op de club, nou heb ik de mijne weer heropgevoed met hulp van de club, zo mag ze in de bench wachten voor de les begint en niet meer aan een boom.
Maar hier met uitlaten wordt ik een beetje gek onderhand blaffen bij iedere grote donkere hond en die jack doet vrolijk mee
Kan ze wel omstebeurt uitlaten maar echt niet 4x per dag hoor.
Dus geef ik de cocker een ram aan dr slipketting en de jack ook aan dr tuigje, klinkt bijna lachwekkend maar weet een van jullie hoe ik het beter doen kan?
Leuk praten of koekies werken niet.
En trouwens gebeurt het wel eens dat de agresieve hond een muilkorf om moet op de club??