Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

wandelmaatje gezocht omgeving Amersfoort, Leusden,Woudenberg

Wilt u graag eens gezamenlijk wandelen met de honden, zoekt of kent u een leuke wandelroute ? Vermeld het hier !

Moderator: moderatorteam

selina en dallas
Vaste gebruiker

wandelmaatje gezocht omgeving Amersfoort, Leusden,Woudenberg

Ongelezen bericht door selina en dallas »

Hallo,

Ik heb sinds gister mijn bearded collie in huis van bijna drie jaar. Het is een ongelovelijke lieve hond, maar er is 1 probleem. Hij is bang om naar buiten te gaan.
Nu heb ik net contact gehad met de fokster van die hond en er kwam dus een heel verhaal over mijn Dallas aan het licht.
Het blijkt dus dat hij vroeger heeft samengewoond met een teefje en dat zij dus ook altijd samen naar buiten gingen. Dat teefje hebben ze weg gedaan en waarschijnlijk was er voor Dallas sinds dien ook veel minder tijd. Wij vemoeden dat hij ongeveer een jaar lang zijn behoefte in de tuin heeft gedaan. Maar zeker weten doen we dit niet.
Nu lijkt het ons een goed plan om Dallas regelmatig met een andere hond te laten wandelen. Zodat hij de leuke dingen van het buiten zijn van de andere hond af kan kijken. Dit hoeft echt niet elke dag hoor, maar regelmatig zal wel fijn zijn.
Natuurlijk vind ik het zelf ook erg leuk om eens in contact te komen met andere grote hondenliefhebbers. :mrgreen: En het is gewoon gezellig om met meer mensen te wandelen...toch?

Ook als je denkt van nou, misschien is dit voor een keertje wel leuk, reageer dan ook, je kan Dallas er echt mee helpen :ok:
Onze Bearded Dallas maakt het leven leuker.
ramona r
Vaste gebruiker
Mijn ras(sen): markiesje
Aantal honden: 1
Contacteer:

dallas

Ongelezen bericht door ramona r »

:cheer: Hoi Selina ik kwam je net ook al op hondenplaza tegen ik woon te ver van je af om mee te wandelen,maar wens je succes met Dallas om er een fijn hond van te maken die lekker mee uit gaat.
Op hoeveel forums zit je eigenlijk?

groetjes Ramona R & Dino
Afbeelding
selina en dallas
Vaste gebruiker

Ongelezen bericht door selina en dallas »

2 dus :mrgreen: en op een chinchillaforum :ok: Ik heb me bij beide forums ingeschreven omdat ik bij de een miste wat ik bij het andere forum wel vond, zoals bv de mogelijkheid om een wandelmaatje te zoeken :wink:
Onze Bearded Dallas maakt het leven leuker.
Plaats reactie

Terug naar “Wandelen met de hond”