Ik heb Saar de eerste paar dagen dat ze bij mij was in een doos naast mijn bed gehad. Al snel bleek dat zij en Moos het veel prettiger vonden om bij elkaar te liggen en heb ik haar ook mee op bed genomen. Als ze dan moest plassen gaf ze dat aan door aan de rand van het bed te gaan staan piepen.
Nu kan ze echter sinds een week zelf van bed af springen, met als gevolg dat ze als ze moet plassen het niet meer aangeeft, maar gewoon van bed af springt en in de huiskamer gaat zitten plassen. Hetzelfde gebeurt als zij en Moos besluiten om i.p.v. op bed in de grote mand die ook in de slaapkamer staat te gaan liggen. Als Saar moet plassen stapt ze zelf uit de mand in gaat in de huiskamer zitten.
Nu vind ik dat in huis plassen 's nachts opzich geen probleem;stukje keukenrol erover en klaar ben je

. Ik vraag me alleen af of Saar op deze manier uiteindelijk ook 's nachts droog zal blijven, of dat ze zo leert dat ze 's nachts gewoon in huis kan plassen, en ze dat over 6 maanden dus nog doet. Of gaat dat vanzelf over als ze overdag ook zindelijker wordt?