Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

vieze windjes

Forum voor opmerkingen en vragen over alle soorten hondenvoer. Over kant en klare hondenbrokken, kvv tot rauwvoer.

Moderator: moderatorteam

miranda sabine
Vaste gebruiker

vieze windjes

Ongelezen bericht door miranda sabine »

even een vraagje

xantos laat steeds van die vieze windjes net rotte eieren dacht eerst komt van het voer dierenarts zegt van niet (neem het maar even aan dat dat zo is)
dit eet hij hils brokken en een zakje vleesbrokjes
hij krijgt pens staafjes en varkensoren en frolic koekjes
wij dachten eerst dat hij dan moest poepen maar dit is dus maar een enkele keer het geval
waar zit nu het euvel? :denken:

gr xantos en miranda
marian*
Erelid
Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door marian* »

Ik zou die varkensoren maar eens achterwege laten,want ik denk dat daar de stank vandaan komt.
Buitendien zijn die ook nog eens ontiegelijk vet.
Afbeelding
Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
stefanie
Zeer actief

Ongelezen bericht door stefanie »

maxcola schreef:Ik zou die varkensoren maar eens achterwege laten,want ik denk dat daar de stank vandaan komt.
Mijn eerste inval was ook die varkensoren.
Je kunt dan beter runderoren geven.
yamie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
Contacteer:

Ongelezen bericht door yamie »

idd varkensoren zijn vet... maar ook dat zakje vleesbrokjes staat mij niet zo goed aan... krijgt hij dat ook dagelijks?
Sjiel
Zeer actief

Ongelezen bericht door Sjiel »

Met de wintersport gaven we Takkie ook bonzozakjes over de brokken en hij stonk verschrikkelijk (gelukkig was het maar 8 uur met de auto).
weg gehaald zit een virus in
Anna*

Ongelezen bericht door Anna* »

Ik weet niet welke 'vleesbrokjes' het precies zijn maar van blikvoer gaan ze vreselijk stinken dus ik kan me voorstellen dat dat het ook kan zijn.

Verder lieten ze hier bij mij vreselijk veel winden toen ze nog brokken kregen. Sinds ze op versvlees staan, is dat praktisch verdwenen, hoewel ik moet zeggen dat ze van Bibi-versvlees ook flink konden stinken. Frolic is trouwens ook niet het gezondste spul dus dat kan ook meespelen.
Nouba
Actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Nouba »

Rotte eieren winden komt vaak van teveel eiwitten in het voer. Ik verdenk ook die zakjes en ook Frolic is geen best eten voor een hond. En ook een runderoor is nog best vet en zout.
Ik zou niet alles tegelijk veranderen. Een ding tegelijk weglaten en kijken wat dat voor effect heeft.
Mij valt trouwens op dat dierenartsen meestal niet zoveel verstand hebben van voer..... :roll:
Groetjes,
Elly en de hondjes.
joline
Zeer actief
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door joline »

Onze honden kregen toen ze pup waren ook wel eens blikvoer en daar stonken ze altijd heel erg van. Daarna kregen ze een hele tijd Royal Canin, waar ze niet zo van stonken als van blik voer. Nu zitten ze op vers vlees en ruik ik ze helemaal niet meer :mrgreen:
miranda sabine
Vaste gebruiker

Ongelezen bericht door miranda sabine »

maxcola schreef:Ik zou die varkensoren maar eens achterwege laten,want ik denk dat daar de stank vandaan komt.
dacht ik eerst ook dat het de oren waren, maar max onze terrier krijgt ze ook en heeft er geen last van en deze eet ook frolic brokjes naast zijn gewone voer

juist omdat ze vet waren gaven we ze omdat hij zo mager was door de wormen toen we hem kregen en hij had het zo koud.
Anna*

Ongelezen bericht door Anna* »

Niet elke hond reageert hetzelfde op voer. Waar de ene hond van het ene product winderig kan worden, merk je bij de andere niks. Maar in mijn ervaring zijn er wel producten die een grote(re) kans op winden geven.
gz
Actief
Mijn ras(sen): Boxer
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door gz »

Onze vorige boxer kreeg Hills en liet ook vieze scheten. We hebben nu een boxerpup en die kreeg weer Hills. Ook nu weer vieze scheten. Ze krijgt nu in het weekend Carnibest en door de week royal canin babydog brokken. Nu is het zo goed als over.

Denk dus echt wel dat het aan de Hills ligt.
M@ri@nne
Zeer actief

Ongelezen bericht door M@ri@nne »

Hier gaan ze enorm stinken van die varkensoren. Afbeelding
Groetjes, Marianne.
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Voeding”