Bajo is afgelopen zondag voor het eerst geconfronteerd met de pup van vrienden. Puppie is nu 3,5 maand (Hollandse smous). Nu is Bajo niet zo gecharmeerd van puppies, hij vindt ze maar vervelend. Puppie likte continue naar zijn bek maar Bajo bleef zich keurig gedragen richting pup. Af en toe corrigerend "happen" maar hij raakt hem niet aan. Wel liep hij telkens van de pup weg: veel te druk voor hem. Dit heeft de hele dag geduurd maar tegen dat wij weg wilden gaan, lagen Bajo en de pup op de grond te rollen. De pup sprong boven op Bajo, Bajo weer met poot op de pup, pup weer dollen, Bajo weer staan, Bajo weer liggen, pup bovenop kop van Bajo. En Bajo continue zachtjes genoeglijk "grommen". Op een gegeven moment Bajo op zijn rug, poten omhoog, pup neemt een aanloop en springt bovenop Bajo, Bajo blijft liggen en laat zich helemaal aflikken. Zooooo schattig om te zien.
Vindt Bajo het dan toch stiekem leuk, een puppie???
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Bajo kroelt met pup??
Moderator: moderatorteam
-
dimphie
- Actief
-
Nouba
- Actief
- Contacteer:
-
Regine from the Border
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): Border Terrier
Jaaaaaa wat leuk he als een pup er in slaagt een volwassen hond zo voor zich te winnen. Het lijkt me dat-ie in ieder geval DEZE pup echt leuk vindt, maar of-ie daarmee andere pups ook leuk vindt..... mensen vinden ook niet altijd alle kinderen leuk (al mag je dat niet hardop zeggen), ook honden hebben persoonlijke voorkeuren volgens mij. Goeie smaak heeft-ie trouwens, Hollandse Smous-pupjes vind ik ook heeeeeel erg leuk....
Regine
Regine