Maar nergens kan ik vinden hoe veel knoflook ik een hond dan zou moeten geven

Moet dit vers zijn Geperst? In een pilletjesvorm (welk merk)?
Is de hoeveelheid afhankelijk van het gewicht van de hond?
Wie kan me hier meer over vertellen?
Moderator: moderatorteam
Ligt er maar net aan in welke winkel ik ben geweestBoelie schreef:Alvast bedankt voor de tip!marian* schreef:Ik geef de honden het hele jaar door 1 pilletje per dag of een klein beetje vers.Dat kleine beetje is dan een half of kwart teentje door het voer.
Pilletje gaat ook door het voer.![]()
Mag ik nog weten van je welke pilletjes jij geeft?
hai ien waar is ranzijn danien schreef:die emmertjes staan bij Ranzijn in de schappen!ed schreef:ik geef elke dag knoflook snippers 10 gram per dag door hun voer heen
het merk is equi en kost 8 euro per emertje en het is eigenlijk een paardenmiddel
gewoon bestellen bij een dierenzaak
Zaandam! vrij makkelijk te bereiken,ook uit Nieuwendamed schreef:hai ien waar is ranzijn danien schreef:die emmertjes staan bij Ranzijn in de schappen!ed schreef:ik geef elke dag knoflook snippers 10 gram per dag door hun voer heen
het merk is equi en kost 8 euro per emertje en het is eigenlijk een paardenmiddel
bij jullie in landameer.ik woon in nieuwedam dus vlak bij
dank je wel ga er eens een kijkje nemenien schreef:Zaandam! vrij makkelijk te bereiken,ook uit Nieuwendamed schreef:hai ien waar is ranzijn danien schreef:die emmertjes staan bij Ranzijn in de schappen!ed schreef:ik geef elke dag knoflook snippers 10 gram per dag door hun voer heen
bij jullie in landameer.ik woon in nieuwedam dus vlak bij
Hebben ze vrij veel,ook lappen pens in de vriezer en goedkoop 0.99 cent de kilo