Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Canex

Forum voor opmerkingen en vragen over alle soorten hondenvoer. Over kant en klare hondenbrokken, kvv tot rauwvoer.

Moderator: moderatorteam

pooh
Zeer actief
Mijn ras(sen): zwiterse witte herder

Canex

Ongelezen bericht door pooh »

Anemo is al weken aan het prutsen met haar eten. Ze krijgt FF en Duck en beiden belieft madamme niet meer. Inmiddels is ze wel al 2 kilo afgevallen en is ze aan de magere kant.
Medisch is er niets mis.

Maar vanavond gingen we met hond op bezoek bij mijn schoonouders en wat gebeurt er: Ameno storm zowat op de voerbak van hun hond af en werkt een hele bak met droge brokken naar binnen in een minuut of 2. De hond van mijn schoonouders was overigens niet eens thuis dus ze heeft niet gegeten omdat er een andere hond in de buurt was.

Ik stomverbaasd en er zat Canex in deze voerbak.
Nu ben ik er inmiddels achter dat dit geen geperste brok is, dat heeft niet mijn voorkeur, maar goed het was voor het eerst in 3 weken dat ze met smaak heeft gegeten.

Ik heb wel maar een zak meegenomen en nu zit ze al de hele tijd te kwijlen voor die zak met Canex brokken :denken:
Dit is de high energy variant, dus dat is op zich gunstig, dan kan ze wat aankomen qua gewicht.

Heeft iemand ervaring met Canex, zowel positief als negatief? Ik kan ook niet blijven zitten met een niet etende energieke hond denk ik.
monky555
Zeer actief
Mijn ras(sen): Peludo Iza & American staffordshire terriër Lila.
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door monky555 »

canex heeft ook een geperste variant heb er alleen geen ervaring mee ik voer namelijk geen brok :mrgreen:
Afbeelding
R.I.P. Lieve Monky (AST), 09-07-2000 / 17-11-2011

R.I.P. Lieve Sara (GR), 03-11-2000 / 09-01-2012
R.I.P. Lieve Amy (AST), 18-08-2004 / 18-06-2014
R.I.P. Lieve Rio (RWx), 25-05-2009 / 14-08-2014
MissHobje
Vaste gebruiker

Ongelezen bericht door MissHobje »

Ik geef de Canex Adult brocks variant.
Afbeelding
Badou vind het heerlijk, doet het er super op had nl in begin aardig geklooi met brokken..
Ze glanst mooi,is energiek, goeie poep etc.
Heb van dure dierenarts voeders tot ff geprobeerd en dat was het allemaal net niet.
Tot dit merk en dit gaat al 2 jaar prima :ok:
Heb ff linkje voor je.. wat voor soort brokken ze allemaal hebben, prijzen staan er ook bij.: Hier dus die site
Afbeelding
Afbeelding vroem vroem.....MissHobje door de bocht.
pooh
Zeer actief

bedankt voor de link! ik ga meteen even kijken
plenty
Zeer actief

Ongelezen bericht door plenty »

Ik vrees dat je hond over een paar dagen ook deze brok laat staan , dat hij de bak leeg gegeten heeft bij je schoonouders is puur omdat hij het niet aan de andere hond gunt , ook al was deze niet thuis.

Ik heb zelf ook zo'n hond gehad , echt een ramp was het niets wilde ze eten , totdat mijn eerste BC in huis kwam , ik gaf de honden eten en zoals gewoonlijk Anouk at 2 brokjes en Plenty was klaar en vond nog brokjes in de bak van Anouk , Anouk wist niet wat haar overkwam , grijpt Plenty in haar neus ( auw ) en eet vervolgens haar bak in één tel leeg , zinsdien was zij altijd als eerste klaar , nooit geen problemen meer gehad.
pooh
Zeer actief

Ik begrijp wat je zegt, maar ik kan er op dit moment geen hond bijnemen...helaas :wink:
plenty
Zeer actief

Ongelezen bericht door plenty »

pooh schreef:Ik begrijp wat je zegt, maar ik kan er op dit moment geen hond bijnemen...helaas :wink:
Is wel heel gezellig hoor :smile: :smile:
pooh
Zeer actief

oh absoluut! Als de tijd er rijp voor is komt er vast nog wel een hond bij, nu even niet. We hebben onze handen vol aan het beestenspul :wink:
Plaats reactie

Terug naar “Voeding”