Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

gek geworden?

Forum waar men kan praten over het gedrag en de opvoeding van puppies en volwassen honden (of de eigenaar).

Moderator: moderatorteam

Caro.
Zeer actief
Mijn ras(sen): Spaanse Draak
Aantal honden: 1
Contacteer:

gek geworden?

Ongelezen bericht door Caro. »

:eek: :smile:

Kaya heeft een speeltje gevonden: een klein stoffen beertje waar muziek uitkomt (zo'n pressding op de buik).
Tenminste..... Moritz had 'm gevonden, maar Kaya heeft het afgepakt
:smile:

Nu loopt ze hier constant mee in haar bek rond en is ondertussen enorm aan het piepen :eek: :denken:
Was is dit nu weer? Hahahaha, ik kan het niet rijmen hoor :denken:

Misschien door het geluid en haar schijnzwangerschap ofzo?
Afbeelding
A good dog never dies...

Ben je op zoek naar een gezellig en creatief PSP forum klik hier
Eline*
Zeer actief
Mijn ras(sen): Spaanse pepers!
Aantal honden: 2
Contacteer:

Ongelezen bericht door Eline* »

Ja, het klinkt als een schijnzwangere hond, die geen plek heeft haar puppekind neer te droppen. :wink:
Groet Eline,
Juno en Kiki
Nelson hoort ook bij ons, al is hij er niet meer...
Afbeelding
Stichting Dierenhulp Cadiz
Boek Spaanse honden in Nederland;handleiding bij adoptie
Caro.
Zeer actief
Contacteer:

Eline* schreef:Ja, het klinkt als een schijnzwangere hond, die geen plek heeft haar puppekind neer te droppen. :wink:
Ze heeft d'r kind alweer afgestaan; ontaarde moeder :pffff: :smile:
(ze wilde het zelfs mee naar buiten nemen met uitlaten, hahahaha. Toen heb ik het afgepakt en gewoon binnen op de vloer neergelegd en bij binnenkomst heeft ze een arm van d'r kind afgebeten ( :eek: :jank: ) en nu is de liefde over :smile: )
Afbeelding
A good dog never dies...

Marion.

Ongelezen bericht door Marion. »

Stang schreef:
Eline* schreef:Ja, het klinkt als een schijnzwangere hond, die geen plek heeft haar puppekind neer te droppen. :wink:
(ze wilde het zelfs mee naar buiten nemen met uitlaten, hahahaha. Toen heb ik het afgepakt en gewoon binnen op de vloer neergelegd en bij binnenkomst heeft ze een arm van d'r kind afgebeten ( :eek: :jank: ) en nu is de liefde over :smile: )
Woehaaaaa. Arme Saar trouwens. Die loopt continu met een piepei in haar bek. Maar wel heel voorzichtig, zodat het niet piept. En ze is zwaar verontwaardigd als wij (of lompe Miep) dat ei laten piepen. Dan pakt ze hem heel voorzichtig weer op, en brengt het ei in veiligheid.
Tja, als Kaya een echt moedertje wil worden moet ze maar eens bij Saar in de leer :smile:
Caro.
Zeer actief
Contacteer:

Marion. schreef:
Stang schreef:
Woehaaaaa. Arme Saar trouwens. Die loopt continu met een piepei in haar bek. Maar wel heel voorzichtig, zodat het niet piept. En ze is zwaar verontwaardigd als wij (of lompe Miep) dat ei laten piepen. Dan pakt ze hem heel voorzichtig weer op, en brengt het ei in veiligheid.
Tja, als Kaya een echt moedertje wil worden moet ze maar eens bij Saar in de leer :smile:
Hahahhaha :smile: Ja ik geloof het ook, want dit lijkt nergens op: 2 uur moederliefde, daar gaan ze het niet op redden :denken:
Nu ligt ze er weer heel lief mee op de bank, maar ja 't kind mist wel een oor (het was een oor bij nadere inspectie en geen arm :smile: ).
Afbeelding
A good dog never dies...

Hanneke2
Zeer actief

Ongelezen bericht door Hanneke2 »

Stang schreef:
Ow, daar moet je niet mee gaan fokken!

:mrgreen:
Hanneke, Toto, Tika en Pindapoes
Hanneke2
Zeer actief

Ongelezen bericht door Hanneke2 »

Jack is trouwens een betere moeder, die kauwt alleen de neus en ogen van zijn knuffels eraf, en dan likt hij de wonden schoon. :wink:
Hanneke, Toto, Tika en Pindapoes
Minhie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Akita

Ongelezen bericht door Minhie »

:smile: :smile: :smile:
Afbeelding
cloris
Zeer actief
Mijn ras(sen): Dogo Argentino en de Portugese Keizerhond

Ongelezen bericht door cloris »

Kaya is gewoon een sloper :pffff: :mrgreen:
Afbeelding
De Koning is dood, lang leve de Keizer
Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known
Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
boxersien

Ongelezen bericht door boxersien »

Boris loopt ook al vier weken rond met een piepspeeltje. Ook hij piept en 'praat' tegen zijn speeltje en oh wee als we het laten piepen. Dan loopt meneer beledigd met speeltje naar de bench om ertegen te 'praten' en gerust te stellen :smile: :smile: :smile:

We weten zeker dat het geen schijnzwangerschap is, maar we denken dat het gewoon zijn allerleukste speeltje is. Hij neemt het overal mee naar toe en dat mag van ons. Hij loopt gemakkelijk 3 km mee zonder het los te laten. Zelfs als hij diep in rust is dan zit het nog in zijn bek geklemt. :mrgreen:

Gelukkig wordt het al steeds minder en slaapt hij nu weer normaal zonder piep in zijn bek.
Caro.
Zeer actief
Contacteer:

Inge O schreef:lijkt heel erg op de schijnzwangere moeder-blues, arme kaya :knuffel1: .

het ziet er wellicht grappig uit, maar het heeft niet echt een goed effect om een schijnzwanger hondenmoedertje met zo'n speeltjes hun gang te laten gaan als ze er puppiegevoelens bij krijgen. wakkert het hele schijnzwangergedoe alleen maar aan :19: - misschien toch beter een kidnapping plannen :mrgreen: ?
Ja, dat weet ik wel hoor :wink: Alleen tot nu toe had ze helemaal die neiging niet met speeltjes. Het enige was haar vetbedje dat tot 'nest' bestempeld was en de katten mochten daar niet in de buurt komen.
Tot dit speeltje ineens....... en het was zo grappig dat ik haar even haar gang heb laten gaan, maar nu is het speeltje weg; ze heeft haar eigen 'puppenkind' gewoon laten liggen buiten :jank: :smile:
(anders had ik het inderdaad wel weggehaald als ze aan de gang was gebleven).
Afbeelding
A good dog never dies...

*Linda*
Zeer actief

Ongelezen bericht door *Linda* »

Onze Sunny (reu) kan ik dus echt geen piepdingetjes geven. Hij gedraagt zich dan als een teefje wat zwaar (schijn) zwanger is of hij ziet het al als een pup :mrgreen: Overal wordt het mee naar toegesleept, hij eet niet meer en wil ook niet meer mee wandelen zonder dat ding.....Overbodig te zeggen dat ik het direct heb weggegeven :wink: Zelfs verjaardagskaarten die een riedeltje laten horen moet ik direct buitenshuis bewaren want dat wordt ook meteen een obsessie voor hem :roll:
Afbeelding Afbeelding Afbeelding
jose2diever
Actief

Ongelezen bericht door jose2diever »

:smile:
Groetjes,
het baasje van Diever
starfleet
Erelid

Ongelezen bericht door starfleet »

boxersien schreef:

Gelukkig wordt het al steeds minder en slaapt hij nu weer normaal zonder piep in zijn bek.
Ons hondje had een hele leuke piep waar ze muziek mee maakte. Nu is de piep verdronken omdat ze ermee de sloot is ingesprongen.

Ik kan die piep nergens meer krijgen helaas. De verdronken piep heb ik weggegooid, want ze kwam er constant mee aanzetten:"Vrouwtje los dat voor me op, ik wil mijn partituur instuderen".

Anne
Plaats reactie

Terug naar “Gedrag en opvoeding”