sassel schreef:Hoi,welkom
Sommige honden hebben van zichzelf een sterkere huidvetafscheiding dat ook meer geur afgeeft dan normaal.
Misschien heeft jouw hond dat wel?
Als je de hond dan aait voel je het vaak op je handen zitten.
Hallo....
Indy zo heet mijn labrador heeft een mooie glanzende vacht, spierwitte tanden ( ik krijg altijd veel complimenten over haar)

en geen vette huid, geen stinkbek, het is een vieze geur, als we smorgens beneden komen dan wil je meteen de deuren openzetten.
Ook de anaalklieren zijn het niet, dit opperde ook iemand, het zit echt in dr vacht.
Nu kregen we ook een tip om eens schapenvet te proberen, en daar zal ik mee beginnen, daar zitten vetten en zuren in die ook zulke problemen op kunnen lossen.
Ik hoop dat het de gouden tip is.
Vandaag heb ik haar eens heeeel goed geborsteld, en er kwam ook errug veel haar los, dus misschien is dat ook wel verkeerd, oude natte haren die stinken misschien ook wel?
Hopelijk zijn we binnenkort van de geur af, want dat vergalt toch wel een deel van je plezier aan je hond.
Misschien dat iemand ook weet of honden normaliter een geur extra krijgt ten tijde van de ''rode'' periode? ze is gesterriliseerd dus het lijkt me sterk, maar ja ik weet het niet?
In ieder geval bedankt voor je reaktie...
Groetjes
Groetjes Labradorfan....