Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
bij correctie andere hond ontdaan
Moderator: moderatorteam
-
gucci
- Zeer actief
bij correctie andere hond ontdaan
even een vraagje, mijn nieuwe pup is een echte dondersteen, probeert lekker alles uit en is helemaal gek op de katten(die niet op haar hoor
), nu geef ik wel eens een brul, dat is voor haar wel eens nodig, en dan gaat mijn andere hond helemaal zielig in zijn mandje zitten, ik vind dit zo zielig voor hem, hij heeft een heel zacht en lief karakter, ik heb tegen hem nog nooit een brul gegeven of zoiets, als ik dan naar hem toegaat om hem een knuffel te geven en dan zeg ik wat liefs tegen hem, dan gaat hij zo zielig onderdanig liggen, dit wil ik helemaal niet, want ik heb het niet tegen hem, hoe kan ik dit nu oplossen. okee geen brul meer geven, maar dat is dan meer voor haar, ik wil een hond geen correcties toedienen in de zin van iets lijfelijks, dus vandaar dat ik een brul uitdeel. en dat werkt ook goed voor haar dan, maar niet voor mijn andere hond. vind dit wel een dillemma hoor, hoe doen jullie dit met twee honden waarvan de een een gevoelig karakter heeft.
- Daisy@
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Herders
- Aantal honden: 3
- Locatie: Dreischor Baasje van Indy en een klein beetje van Mike en Remy
Hier hetzelfde.
Spike is wat 'ondeugender' zeg maar.
Die heeft meer correctie nodig dan Daisy. Die bijna niet.
Als ik boos ben op Spike zie je haar echt kijken of alles wel goed gaat.
Intussen weet ze wel dat het niet voor haar bedoelt is.
Door haar dan positieve aandacht te geven, een aai over de bol met een paar lieve woordjes.
Spike is wat 'ondeugender' zeg maar.
Die heeft meer correctie nodig dan Daisy. Die bijna niet.
Als ik boos ben op Spike zie je haar echt kijken of alles wel goed gaat.
Intussen weet ze wel dat het niet voor haar bedoelt is.
Door haar dan positieve aandacht te geven, een aai over de bol met een paar lieve woordjes.
- Trigger
- Vaste gebruiker
Mijn hond had daar ook last van als ik een brul naar een van de katten gaf als die weer eens bezig waren.
Nu heeft ie er geen last meer van sinds ik in plaats van het algemene "nee" de naam van de betreffende kat roep.
Dit scheelt een hoop voor Buck, want hij weet nu dat het niet voor hem bedoeld is.
Misschien is het een idee om eerst de naam van de hond te noemen en dan "nee" of "foei" of wat je dan ook gebruikt om aan te geven dat wat ze doet niet mag.
Nu heeft ie er geen last meer van sinds ik in plaats van het algemene "nee" de naam van de betreffende kat roep.
Dit scheelt een hoop voor Buck, want hij weet nu dat het niet voor hem bedoeld is.
Misschien is het een idee om eerst de naam van de hond te noemen en dan "nee" of "foei" of wat je dan ook gebruikt om aan te geven dat wat ze doet niet mag.
Liefs Monique en de beestenbende
-
estelle
- martine
- Zeer actief
- Contacteer:
de naam van de boosdoender noemen helpt inderdaad
martine
martine
de beste man is een dobermann
www.dogs-dream.com
www.dogs-dream.com
- Daisy@
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Herders
- Aantal honden: 3
- Locatie: Dreischor Baasje van Indy en een klein beetje van Mike en Remy
Ik ga haar niet super aanhalen hoor. Maar zomaar een aai of een lief woordje zodat ze weet dat het niet voor haar is.
Echt zieliger is ze tot nu toe niet van gaan doen eigenlijk. Het werkt.
Ze weet nu dat Spike meestal de pineut is. (al was zij het vanmorgen, ze dacht dat ze even haar tandjes kon laten zien aan me, toen ze een balletje niet mocht meenemen in huis, tuttebel
)
Echt zieliger is ze tot nu toe niet van gaan doen eigenlijk. Het werkt.
Ze weet nu dat Spike meestal de pineut is. (al was zij het vanmorgen, ze dacht dat ze even haar tandjes kon laten zien aan me, toen ze een balletje niet mocht meenemen in huis, tuttebel