Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

jaloers?

Forum waar men kan praten over het gedrag en de opvoeding van puppies en volwassen honden (of de eigenaar).

Moderator: moderatorteam

Tiny
Zeer actief
Aantal honden: 0

jaloers?

Ongelezen bericht door Tiny »

misschien is dit een vreemde vraag, heb er nergens nog iets over gelezen, maar als mijn man en ik in bed iets anders doen dan slapen :cheer: . Moet ik als we daarna willen douchen, Beau tegen houden omdat hij dan mijn man wil bijten. We hebben geprobeerd om de hond buiten de slaapkamer te houden maar dan blaft hij de hele buurt bij elkaar :wall: . Tijdens onze daad :denken: ligt Beau op de grond en gromt en jankt dan de hele tijd. Ik heb geprobeerd om Beau gerust te stellen, te negeren of heel hard foei te roepen maar niks helpt. Het bijten gaat, als het hem lukt, met veel agressie gepaard.
In lieve herinnering
Jeda x ehh.. leuk zwart mormeltje,
Beau, Lhasa Apso
&
Akira, Siberian Husky

voor altijd in ons hart
Jeda 14-12-2004 - 23-07-2010

Beau 08-11-2001 - 30-07-2011

&
Akira 16-08-2021
martine
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door martine »

is heel normaal eigenlijk , je hond voelt en ruikt de verandering
in je hormonen en de adrealine .
denk dat het ook niet prettig voor je man is een concurent naast het bed :smile: die jouw aandacht met succes opeist.
bij mij slapen mijn honden ook , nu , kan me niet voorstellen
dat als mijn man nog moest leven er toeschouwers op de slaapkamer
toegelaten zouden zijn
geen gezonde situatie.
Martine
de beste man is een dobermann
www.dogs-dream.com
Mama Sanneke
Zeer actief

Ongelezen bericht door Mama Sanneke »

Wat gezellig met toeschouwers :eek:
Zit je daar met twee te jodelen :smile: (pardon, met drie dus :mrgreen: )
Sanneke, Bazinneke van Luka Poedelmans
Afbeelding
Ik ben gewoon mezelf
Marie-Josée
Erelid
Mijn ras(sen): Havanezer
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Marie-Josée »

Inge O schreef:dit is idd één van de redenen dat ik me altijd vragen stel bij al die slaapkamerhonden.
liggen die daar dan allemaal voor pampus lekker te ronken op dat moment :slaap: ? kan het me amper voorstellen, dus kan ik me er niets bij voorstellen, eigenlijk :denken: :mrgreen: .
:mrgreen: Nou, in ons vakantiehuisje gaat dat niet anders maar ze houden met veel respect een heel gepaste afstand aan.
We moeten na afloop hoogstens eens lachen om het smoeltje van Tomas :O: nooit geweten dat ook honden gegeneerd kunnen kijken...... :wink:
Eline*
Zeer actief
Mijn ras(sen): Spaanse pepers!
Aantal honden: 2
Contacteer:

Ongelezen bericht door Eline* »

Er lijkt me iets aardig scheef zitten bij jullie. Waarom denkt jouw hondje iets te zeggen te hebben over wat jullie in bed uitspoken?
Heb je verder geen andere problemen met hem?
Het is wel goedkope anticonceptie trouwens. :mrgreen:
Groet Eline,
Juno en Kiki
Nelson hoort ook bij ons, al is hij er niet meer...
Afbeelding
Stichting Dierenhulp Cadiz
Boek Spaanse honden in Nederland;handleiding bij adoptie
Tiny
Zeer actief

Het enige andere probleem is dat Beau erg op mij gericht is, en dat als ik weg ga hij altijd even jankt, ook al is er iemand anders thuis. Verder luistert hij goed zowel binnen als buiten. Ik ben erg consuquent met opvoeden en hij weet vaak met een simpele handbeweging wat ik bedoel. Dus ik begrijp echt niet waarom hij zo reageert. We hebben ook nog een pup en die trekt zich dus niets van ons aan.
In lieve herinnering
Beau, Lhasa Apso
&
Akira, Siberian Husky

voor altijd in ons hart

&
Akira 16-08-2021
Marja
Zeer actief

Ongelezen bericht door Marja »

Eline* schreef:Er lijkt me iets aardig scheef zitten bij jullie. Waarom denkt jouw hondje iets te zeggen te hebben over wat jullie in bed uitspoken?
Heb je verder geen andere problemen met hem?
Het is wel goedkope anticonceptie trouwens. :mrgreen:
:smile:

Ik kan me voorstellen dat dit een serieuze vraag is, maar ik moest wel hartelijk lachen hoor!
Wat een probleem kan je hebben he met je hond :mrgreen:
Ik zou hem mooi uit de slaapkamer zetten hoor, als je HET doet :wink:
groetjes Marja Zara en Stapper
Afbeelding
Eline*
Zeer actief
Contacteer:

Kan het zijn dat je hond denkt dat jou iets wordt aangedaan tijdens het sexen? Je zal ongetwijfeld geluid maken en het kan zijn dat je hond het allemaal niet kan plaatsen.
Ik zou ervoor kiezen de hond te leren alleen te blijven. Dat betekent dat hij dus ook leert even van de slaapkamer afgesloten te worden zonder gepiep. ( ik zou daar echt gek van worden :eek: )
En vervolgens..je voelt hem al aankomen, Beau moet dan dus gewoon even weg van de slaapkamer als jullie andere zaken aan je hoofd hebben.
Verder..als je straft, straf dan zo dat je hondje stopt met wat hij doet. Anders heeft het geen zin en jut je de boel alleen maar op.
Groet Eline,
Juno en Kiki
Afbeelding
M@ri@nne
Zeer actief

Ongelezen bericht door M@ri@nne »

Zie hier het voorbeeld van wat ik mij altijd al afvroeg. Fijn hè je hond in de slaapkamer? Lijkt mij dus een probleem dat je zelf gecreeerd heb.
Groetjes, Marianne.
Afbeelding
Marja
Zeer actief

Ongelezen bericht door Marja »

M@ri@nne schreef:Zie hier het voorbeeld van wat ik mij altijd al afvroeg. Fijn hè je hond in de slaapkamer? Lijkt mij dus een probleem dat je zelf gecreeerd heb.
Hier mag het dus absoluut niet, de honden zijn zelfs nog nooit boven geweest, maar toch.............het lijkt me eigenlijk zo heerlijk af en toe je honden lekker bij je in bed :mrgreen:
groetjes Marja Zara en Stapper
Afbeelding
Tiny
Zeer actief

Soms heb je een klein huis dan kan je dus niet anders, maar ik ben denk ik niet de enige met een hond (nu dus twee) in de slaapkamer. Ik denk nu dus inderdaad dat Beau denkt dat mij wat aangedaan wordt en daarom zo reageert. Het is niet zo dat ik de boel bij elkaar schreeuwt want we hebben ook nog een kind vlak bij slapen. Het alleen thuis blijven met Beau heb ik dus maanden geoefend en dat lukt nu dus goed, alleen het even janken in het begin dan.
In lieve herinnering
Beau, Lhasa Apso
&
Akira, Siberian Husky

voor altijd in ons hart

&
Akira 16-08-2021
Eline*
Zeer actief
Contacteer:

M@ri@nne schreef:Zie hier het voorbeeld van wat ik mij altijd al afvroeg. Fijn hè je hond in de slaapkamer? Lijkt mij dus een probleem dat je zelf gecreeerd heb.
Hoezo? Er slapen legio honden op slaapkamers waar ook gewoon in gesexd wordt. Dat hoeft echt geen probleem te zijn.
Groet Eline,
Juno en Kiki
Afbeelding
M@ri@nne
Zeer actief

Tiny schreef:Soms heb je een klein huis dan kan je dus niet anders, maar ik ben denk ik niet de enige met een hond (nu dus twee) in de slaapkamer.
Sorry hoor maar dit vind ik dus een smoes. Je kunt je hond ook in een andere ruimte houden 's nachts. Of zitten jullie overdag ook de hele dag in de slaapkamer. Jullie honden heben blijkbaar niet geleerd om 's nachts alleen te zijn. Daar zit het probleem.
Groetjes, Marianne.
Afbeelding
Tiny
Zeer actief

In een tweekamer woning heb je dus geen keus, en s'nachts mijn honden alleen laten waar is dat goed voor?
In lieve herinnering
Beau, Lhasa Apso
&
Akira, Siberian Husky

voor altijd in ons hart

&
Akira 16-08-2021
M@ri@nne
Zeer actief

Eline* schreef:
Hoezo? Er slapen legio honden op slaapkamers waar ook gewoon in gesexd wordt. Dat hoeft echt geen probleem te zijn.
Nou ik bedoel het ook breder. Ik vind sexen met een paar honden die mij aankijken niet echt je van het. En ik vind een stel honden die er ook nog eens onrustig van worden helemaal minder.
Groetjes, Marianne.
Afbeelding
M@ri@nne
Zeer actief

Tiny schreef:In een tweekamer woning heb je dus geen keus, en s'nachts mijn honden alleen laten waar is dat goed voor?
Voor een normaal sexleven? :denken:
Groetjes, Marianne.
Afbeelding
Tiny
Zeer actief

Voor onze sexleven zou het inderdaad beter zijn ja, maar Beau achter een dichte deur wordt je ook knetter van.
In lieve herinnering
Beau, Lhasa Apso
&
Akira, Siberian Husky

voor altijd in ons hart

&
Akira 16-08-2021
Mol
Zeer actief

Ongelezen bericht door Mol »

tja dan is hij dus de baas in huis.

mol :8):
Eline*
Zeer actief
Contacteer:

Mol schreef:tja dan is hij dus de baas in huis.

Ik denk dat hij dat ook denkt. :wink:
Groet Eline,
Juno en Kiki
Afbeelding
Minhie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Akita

Ongelezen bericht door Minhie »

Uhmm onze woning heeft dus ook mar 3 kamers.. Waarvan de slaapkamer samen met woonkamer de grootste is.. en als wij slapen ligtie naast ons..of aan het voeteneinde..En als wij .. :cheer: niet slapen.. :mrgreen: dan gaat minyo weg.. denk om het geluid ofzo.. Maar bij ons is het geeen probleem... Dus jah..Fijn mijn hond in de slaapkamer!
Afbeelding
M@ri@nne
Zeer actief

En in bed. :mrgreen:
Groetjes, Marianne.
Afbeelding
Mol
Zeer actief

Ongelezen bericht door Mol »

M@ri@nne schreef:

brrr krijg daar rare beelden bij :N:

M@ri@nne
Zeer actief

Mol schreef:
M@ri@nne schreef:

brrr krijg daar rare beelden bij :N:

Jij ook al? :mrgreen:
Groetjes, Marianne.
Afbeelding
bernersennenfan
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door bernersennenfan »

Onze honden zijn ook nog nooit boven geweest..puur om het duidelijk te maken dat dit ons terrein is en van de katten en wat het belangrijkste is, ze kunnen/durven niet naar beneden..je kunt de lekkerste snoepjes voorhouden maar dat durven ze niet..en ze zijn niet te tillen :N:
Wij denken ook vaak..goh wat gezellig als we ze nu even boven hadden..
Maar id. als wij in de woonkamer wat aan het flikflooien zijn treden ze al beschermend op..ze gaan niet bijten of happen maar worden onrustig, want ze snappen het niet.. :denken:
Dus bij ons 2 gescheiden afdelingen.. :pffff: :wink:
Voor altijd in ons hart..In loving memory Bob 06/12/2002-11/5/2007
Afbeelding
yamie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
Contacteer:

Ongelezen bericht door yamie »

och jee wat een topic.. nah ja.. mijn honden slapen ook bij mij boven, maar als er boven iets meer gaande is dan alleen slapen, dan dus niet, en ook dat kunnen ze, niet dat mijn honden anders vinden of denken dat ze de bas zijn, maar ze snappen het gewoon niet. :mrgreen: geluiden die je anders niet hoort enz enz.. en daarbij, de honden die het niks intereseert proppen zich er gerust tussen, nou nee ook niet handig... dus opzich dat je hond reageert vind ik niet zo vreemd, maar wel met mate dan, en je moet hem ook leren dat hij gewoon ergens anders kan slapen...
Marie-Josée
Erelid
Mijn ras(sen): Havanezer

Ongelezen bericht door Marie-Josée »

Onze Falco sliep, samen met Bruno, ook altijd boven omdat ik hem vanwege de epilepsie niet alleen durfde laten. Beide honden sliepen gewoon door alles heen. Wat wij deden was aan ons en daar hadden zij niets mee te maken.
Ik denk dat het feit dat hij zich ermee bemoeit toch een rangordeprobleem is....?
Toen ik mijn hubby leerde kennen had hij een boxer en die sliep op het bed....je kon er net zo goed de paus tussen leggen :mrgreen: , hij ging niet aan de kant en gromde als je hem weg wilde duwen :roll: maar die hond had niet geleerd wie de baas was.
Inderdaad scheelde dat in voorbehoedsmiddelen want een kwijlende boxer zo dichtbij, nou nee, dan kreeg je niet eens meer zin :mrgreen:
Reini
Zeer actief

Ongelezen bericht door Reini »

Vegas slaapt naast mijn kant van het bed in de bench en wij wachten gewoon totdat hij slaapt :mrgreen:

Als mijn vriend en ik elkaar een knuffel geven is hij er wel als de kippen bij en wil dan ook geknuffeld. Dit negeren we meestal want hij mag zich niet zo opdringen en hij mag ook niet altijd alle aandacht opeisen.
Nero, het dappere Yorkie; 14/09/02 - 19/06/07
Afbeelding
Gordonsetter23
Zeer actief
Mijn ras(sen): Gordonsetter
Contacteer:

Ongelezen bericht door Gordonsetter23 »

Marie-Josée schreef:
Inge O schreef:dit is idd één van de redenen dat ik me altijd vragen stel bij al die slaapkamerhonden.
liggen die daar dan allemaal voor pampus lekker te ronken op dat moment :slaap: ? kan het me amper voorstellen, dus kan ik me er niets bij voorstellen, eigenlijk :denken: :mrgreen: .
:mrgreen: Nou, in ons vakantiehuisje gaat dat niet anders maar ze houden met veel respect een heel gepaste afstand aan.
We moeten na afloop hoogstens eens lachen om het smoeltje van Tomas :O: nooit geweten dat ook honden gegeneerd kunnen kijken...... :wink:
mijn 2 oude westies slapen sinds de komst van de pup op onze slaapkamer omdat ze beide zowel de oude honden als de pup te veel geprikkeld raakte van elkaar.
1 van mijn 2 westies de teef ligt altijd in de bench dat ding doet alleen nog dienst als mand want de deur is nooit dicht, de reu slaapt onder ons bed maar ze zijn niet geinteresseerd in wat er bij ons in bed gebeurt.
wel zo makkelijk en rustig.
als ik na afloop naar de badkamer loopt kijkt king (reu) me soms inderdaad met zo'n blik aan van hier had ik niet bij willen zijn maar dat is meer wat ik interpeteer want hij blijft altijd rustig onder het bed liggen, was dat bij allebei niet het geval geweest dan had ik ze niet zo makkelijk op de slaapkamer gelaten.
Laatst gewijzigd door Gordonsetter23 op 01 jul 2005 11:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Succes is niet hoever je gekomen bent, maar vanaf waar je begonnen bent
Afbeelding
www.bleekerzonwering.nl
Gordonsetter23
Zeer actief
Mijn ras(sen): Gordonsetter
Contacteer:

Ongelezen bericht door Gordonsetter23 »

M@ri@nne schreef:
Tiny schreef:Soms heb je een klein huis dan kan je dus niet anders, maar ik ben denk ik niet de enige met een hond (nu dus twee) in de slaapkamer.
Sorry hoor maar dit vind ik dus een smoes. Je kunt je hond ook in een andere ruimte houden 's nachts. Of zitten jullie overdag ook de hele dag in de slaapkamer. Jullie honden heben blijkbaar niet geleerd om 's nachts alleen te zijn. Daar zit het probleem.
mijn 2 westies kunnen perfect alleen zijn snachts ze slapen nu op de slaapkamer omdat ze overprikkeld worden door de pup en hij door hen.
daarvoor hebben ze altijd op een eigen kamer gelegen maar omdat de pup er nu bij is zit ik ook met de ruimte, bovendien vind ik het geen probleem omdat ze rustig zijn en de ruimte niet opeisen.
maar ik kan ze ook rustig een nacht alleen thuis laten en daar maken ze niks van.
Succes is niet hoever je gekomen bent, maar vanaf waar je begonnen bent
Afbeelding
www.bleekerzonwering.nl
Mama Sanneke
Zeer actief

Ongelezen bericht door Mama Sanneke »

Reini schreef:Vegas slaapt naast mijn kant van het bed in de bench en wij wachten gewoon totdat hij slaapt :mrgreen:

Als mijn vriend en ik elkaar een knuffel geven is hij er wel als de kippen bij en wil dan ook geknuffeld. Dit negeren we meestal want hij mag zich niet zo opdringen en hij mag ook niet altijd alle aandacht opeisen.
En die hoort natuurlijk niks dan hé als hij slaapt :pffff:
:mrgreen:
Sanneke, Bazinneke van Luka Poedelmans
Afbeelding
Ik ben gewoon mezelf
Plaats reactie

Terug naar “Gedrag en opvoeding”