Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Weinig animo, er zullen wel veel mensen met vakantie zijn neem ik aan?
Ik heb mijn vakantie er al op zitten, maar we wandelen ieder mooi weekend wel ergens.
Roep maar een plaats en datum, misschien reageren er dan wel meer mensen?
Ja, ook helemaal te begrijpen....
Maar er zitten zoveel mensen uit Noord-Brabant en Limburg op het forum, er zullen toch wel liefhebbers zijn voor een wandeling wat dichter bij huis?
Groetjes, Fréderique en mijn Floddertje Babbe In liefdevolle herinnering: Dayka, Devlin en Vinou, mijn Bouviermeiden. Mis jullie en hou van jullie
Vast wel idd, in Limburg ben ik niet bekend met leuke wandelplekken. Maar hier in brabant gaan we meestal naar de Drunense duinen, Leende of naar de bossen bij Son (Joe Mann theater en zo).
Waar in Limburg kun je lekker wandelen?
Ik wandel sowieso graag gewoon in mijn woonplaats Weert, soms door het bos, soms over de heide.
Maar dat is geen losloopgebied en eigenlijk ben ik dus illegaal bezig.
Ik hoor van veel mensen dat de Brunssumerheide heel mooi is en ook nog officieel losloopgebied. Ik ben er ooit een jaar of 9 geleden geweest.
Groetjes, Fréderique en mijn Floddertje Babbe In liefdevolle herinnering: Dayka, Devlin en Vinou, mijn Bouviermeiden. Mis jullie en hou van jullie
Ach vloeken mag ook niet, ik loop nooit ergens met mijn hond aan de lijn. Maar ik heb nog nooit een boete of waarschuwing gehad, dus dat risico valt wel mee.
Een gedeelte van de Brunssummerheide is inderdaad losloopgebied, maar het is relatief klein. Als je extra vanuit Brabant met de auto komt om daar uren te wandelen zou ik het niet aanbevelen. Als je het niet erg vindt om in het andere gedeelte je hond vast te houden kun je er de hele dag wandelen. Leende is een stuk groter was losloopgebied betreft. Noem maar een datum, dan kijk ik wel af ik kom
johan schreef:Ach vloeken mag ook niet, ik loop nooit ergens met mijn hond aan de lijn. Maar ik heb nog nooit een boete of waarschuwing gehad, dus dat risico valt wel mee.
Hoi Johan,
Het wordt natuurlijk wel anders als je met een grotere groep honden ergens loopt waar de honden officieel niet los mogen.
Pascal schreef:Een gedeelte van de Brunssummerheide is inderdaad losloopgebied, maar het is relatief klein. Als je extra vanuit Brabant met de auto komt om daar uren te wandelen zou ik het niet aanbevelen. Als je het niet erg vindt om in het andere gedeelte je hond vast te houden kun je er de hele dag wandelen. Leende is een stuk groter was losloopgebied betreft. Noem maar een datum, dan kijk ik wel af ik kom
Hmmm, dan wordt het Leende, alleen zul je wel mee moeten want ik weet absoluut de weg niet in Leende
De eerste en ook meteen laatste wandeling moesten we noodgedwongen onderbreken vanwege een manke hond
johan schreef:Oh ja dat klopt, maar ik kan me herinneren dat de helft ook verdwaalde toen.....
ja dat klopt, maar jij weet toch ook min of meer de weg daar?
En ach, anders laten we die briljante honden van ons speurzoeken
Ondertussen weet ik wel een beetje de weg daar hoor
Ik weet altijd terug te komen.....................uiteindelijk
Gooi maar een datum in de groep. Misschien dat Kane nu ook mee kan lopen, arm dier de vorige keer
Pascal schreef:Een gedeelte van de Brunssummerheide is inderdaad losloopgebied, maar het is relatief klein. Als je extra vanuit Brabant met de auto komt om daar uren te wandelen zou ik het niet aanbevelen. Als je het niet erg vindt om in het andere gedeelte je hond vast te houden kun je er de hele dag wandelen. Leende is een stuk groter was losloopgebied betreft. Noem maar een datum, dan kijk ik wel af ik kom
Hmmm, dan wordt het Leende, alleen zul je wel mee moeten want ik weet absoluut de weg niet in Leende
De eerste en ook meteen laatste wandeling moesten we noodgedwongen onderbreken vanwege een manke hond