Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Wandelen in midden Nederland

Wilt u graag eens gezamenlijk wandelen met de honden, zoekt of kent u een leuke wandelroute ? Vermeld het hier !

Moderator: moderatorteam

Bayo
Actief
Contacteer:

Wandelen in midden Nederland

Ongelezen bericht door Bayo »

Wandelen, hoe meer sociale en gezellige honden, hoe meer vreugd.

Op mijn website komen alle wandelingen te staan die ik organiseer. Meestal zijn deze wandelingen in gebieden waar honden veel los kunnen lopen. Het kan dus voorkomen dat de honden op bepaalde stukken aan de lijn zouden moeten.

Verwachte wandeldata & locaties:
Zondag 18 september bij Ede
Zondag 23 oktober bij Wijchen
Zaterdag 19 of zondag 20 november bij Oosterbeek
Zondag 11 december bij Soesterduinen

Natuurlijk sta ik ook open voor nieuwe/andere ideeën.

Verder ben ik bezig met het opstarten van een forum, zodat iedereen mee kan denken voor leuke routes. Hier kan je ook je voorkeur voor een dag en wandeltijd doorgeven.

Let op: Bayo wil om 11:00 uur echt vertrekken, dus verzamelen we om 10:45 uur. Als dit anders is, dan staat dit duidelijk vermeld bij de wandeling.

Bayo wil graag weten welke honden er allemaal mee gaan. Meld je daarom aan bij Petra. Daarnaast vindt Petra het niet leuk om op iemand te wachten die niet blijkt te komen. Meld je dus ook weer af als je niet kunt, eventueel telefonisch.

Indien de wandeling niet door kan gaan, geef ik dit via mijn website aan. Natuurlijk hoop ik dat dit niet, maar het weer laat zich niet voorspellen. Dus houdt mijn site in de gaten.

Meer informatie kunt u vinden op mijn website, www.bayo.nl
Petra Holierhoek & Bayo
Bayo
Actief
Contacteer:

Wijchen

De informatie voor de wandeling in Wijchen is bekend. We vertrekken vanaf het treinstation en er is veel zwemmogelijkheid voor de honden. Als je mee wilt lopen, dan graag even een E-mail. Via mijn website is alle informatie te vinden. Tot ziens, Petra
Petra Holierhoek & Bayo
Bayo
Actief
Contacteer:

Soest

Wandelen bij Soest in de Lange duinen
Op 11 december 2005 gaan we bij Soest wandelen.

Het heeft even geduurd, maar nu dan toch de informatie voor de wandeling bij Soest.

We verzamelen bij Trix thuis. Hier beginnen we met een wandeling door het bos naar de Lange Duinen. Vervolgens gaan we over de duinen en de door omliggende bossen. Na een ronde om en over de Lange Duinen gaan we via de bossen weer terug naar het beginpunt.

De planning was een langere wandeling door de bossen en de duinen. Aangezien ze momenteel in veel bossen rond Soest aan het kappen zijn, zijn niet alle paden goed begaanbaar. Op 4 december waren sommige paden geheel verdwenen onder de takken en soms complete bomen.

Foto’s via de website.

Natuurlijk zijn er ook hele mooie stukken, zoals op de Lange Duinen.

De route is dus aangepast. Daarom is de wandeling waarschijnlijk wat korter en zijn we voor vieren terug bij de auto's. We kunnen echter niet garanderen dat alle paden tak en boom vrij zijn. Trix zal proberen ons over de beste paden te leiden, maar we zullen over diverse takken en bomen heen moeten. Het wordt dus naast een groot deel wandelen ook een "beetje" klauter- en klimwerk. Hoeveel we moeten klimmen hangt af van de creativiteit van de werklui in het bos.

We verzamelen rond 10:45 uur, zodat we om 11:00 kunnen vertrekken.

Meer informatie is via mijn website te vinden.

Groeten Petra Holierhoek
Petra Holierhoek & Bayo
Plaats reactie

Terug naar “Wandelen met de hond”