Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kroepoek
Moderator: moderatorteam
- Zoek stok!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kooikerhondje en Australian Shepherd
- Aantal honden: 2
Kroepoek
Okay, niet allemaal tegelijk over me heen vallen, maar ik dacht, ach eens kijken of hij het lust. Het zijn ten slotte garnalen. Dus ik gaf hem een klein stukje kroepoek. Nou, ik moest me bergen want hij sprong zowat over me heen om de rest ook te pakken (heeft hij niet gekregen).
Ik weet dat het heel vet is, maar kan het kwaad als hij zo eens in de week een stukje kroepoek krijgt?
Ik weet dat het heel vet is, maar kan het kwaad als hij zo eens in de week een stukje kroepoek krijgt?

Linda, Izzie en Bram
Re: Kroepoek
Maak je niet zo druk joh. Denk je dat ze hier nooit een chippie krijgen? Tuurlijk kan een stukje kroepoek af en toe geen kwaad.Zoek stok! schreef:Ik weet dat het heel vet is, maar kan het kwaad als hij zo eens in de week een stukje kroepoek krijgt?
Maar heb je al eens verse garnalen geprobeerd? Vis is goed voor mens en dier. Hier vinden ze garnalen heerlijk

- Zoek stok!
- Zeer actief
Ja dat durf ik allemaal wel aan, vers vlees en vis, maar ik dacht: die kroepoek is heel erg vet en misschien is dat slecht voor z'n maag...... Dan doe ik zo m'n best om hem goed voedsel te geven en dan verknoei ik het met vette zooi.Marion. schreef:Maak je niet zo druk joh. Denk je dat ze hier nooit een chippie krijgen? Tuurlijk kan een stukje kroepoek af en toe geen kwaad.Zoek stok! schreef:Ik weet dat het heel vet is, maar kan het kwaad als hij zo eens in de week een stukje kroepoek krijgt?
Maar heb je al eens verse garnalen geprobeerd? Vis is goed voor mens en dier. Hier vinden ze garnalen heerlijk

Linda, Izzie en Bram
Vis is ook erg vet he? Maar dat zijn goeie vetten. Saar, onze-dik-wordend-van-de-lucht hondje, krijgt ook vis.Zoek stok! schreef:Ja dat durf ik allemaal wel aan, vers vlees en vis, maar ik dacht: die kroepoek is heel erg vet en misschien is dat slecht voor z'n maag...... Dan doe ik zo m'n best om hem goed voedsel te geven en dan verknoei ik het met vette zooi.
Als hij moeite heeft met iets te verteren, dan merk je dat snel genoeg. Ontlasting in de gaten houden, en zolang die goed is doe je het goed

-
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Tja ik heb een hond die gek is op drop, en hij krijgt het niet vaak maar 1 of 2 keer per week een kokindje echt wel!!!
Ik bak zondags altijd verse croissants en die 2 van mij staan al te kwijlen bij de oven want het laatste stukje van een croissant word geddeelt door de honden.
Niet echt goed voor ze maar wel erg lekker~!!
Jacqueline
Ik bak zondags altijd verse croissants en die 2 van mij staan al te kwijlen bij de oven want het laatste stukje van een croissant word geddeelt door de honden.
Niet echt goed voor ze maar wel erg lekker~!!
Jacqueline
- Zoek stok!
- Zeer actief
- **Tamara**
- Zeer actief
- Contacteer:
- Podenji
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Podenco Ibicenco, Basenji
- Aantal honden: 8
- Contacteer:
macademianoten zijn niet goed voor de hond en ui en prei ook niet, druiven gaan ze echt niet dood aan als je ze er een paar geeft hoor, gewoon niet teveelZoek stok! schreef:Wat mag een hond echt niet hebben? Chocolade en varkensvlees weet ik, maar verder? Ik las ook iets over druiven, dat heb ik hem wel eens gegeven :N:

My dogs are very distinguished and sophisticated, they dont play with balls they play with edgeless cubes.
- marian*
- Erelid
- Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
- Contacteer:
- Scooby
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse dog
- Contacteer:
Hoi,Podenji schreef:macademianoten zijn niet goed voor de hond en ui en prei ook niet, druiven gaan ze echt niet dood aan als je ze er een paar geeft hoor, gewoon niet teveel
Er zijn wel honden die dood gaan van druiven, hoor. Niet alle honden kunnen per definitie tegen druiven. Het is hetzelfde verhaal als met chocola. Dat is ook giftig voor honden, maar ook niet voor alle honden. Met druiven exact zo.
Groetjes, Karen
Duitse doggen 'Uut Sutfene'
Duitse doggen 'Uut Sutfene'
-
- Actief
- Mijn ras(sen): Amerikaanse Bulldog
- Contacteer:
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 2 Griekse herplaatsers
- marian*
- Erelid
- Contacteer:
Mijn honden barfen niet,maar hebben toch ook een stevige maag.astrid schreef: ik ben ervan overtuigd dat honden een ijzeren maag krijgen door barfen.
Is volgens mij ook een kwestie van vanaf het begin van alles geven,dus van appel tot bami met sambal

Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
-
- Zeer actief
- Contacteer:
Heb ik eigenlijk nog niet geprobeerd... Gewoon met hun jasje nog aan geven? Baloe is wel gek op vis.Marion. schreef: Maar heb je al eens verse garnalen geprobeerd? Vis is goed voor mens en dier. Hier vinden ze garnalen heerlijk
Laatst gewijzigd door Nina op 19 aug 2005 11:30, 1 keer totaal gewijzigd.
Groetjes, Nina en Baloe

-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 2 Griekse herplaatsers
Ja oke, Ik bedoel dus eigenlijk, dat honden die van alles te eten krijgen, niet zo snel last van hun maag of darmproblemen krijgen. Zo goedmarian* schreef:Mijn honden barfen niet,maar hebben toch ook een stevige maag.astrid schreef: ik ben ervan overtuigd dat honden een ijzeren maag krijgen door barfen.
Is volgens mij ook een kwestie van vanaf het begin van alles geven,dus van appel tot bami met sambal

- marian*
- Erelid
- Contacteer:
-
- Zeer actief
Die zullen dan vast niet maar 1 druifje op hebben.Scooby schreef:Hoi,Podenji schreef:macademianoten zijn niet goed voor de hond en ui en prei ook niet, druiven gaan ze echt niet dood aan als je ze er een paar geeft hoor, gewoon niet teveel
Er zijn wel honden die dood gaan van druiven, hoor. Niet alle honden kunnen per definitie tegen druiven. Het is hetzelfde verhaal als met chocola. Dat is ook giftig voor honden, maar ook niet voor alle honden. Met druiven exact zo.

-
- Zeer actief
- cloris
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dogo Argentino en de Portugese Keizerhond
En daar zeg je wat, wat is nou zijn eigen voeding? dat wat de commercie wil dat het is of dat wat ze van oorsprong aten/etenTinkertje schreef:Ik probeer mijn honden altijd zo min mogelijk menselijk voedsel te gevenEen hond heeft zijn eigen voeding en ik het mijne.

Hier zijn ze gek op kroepoek

De Koning is dood, lang leve de Keizer
Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known
Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
-
- Zeer actief
- marian*
- Erelid
- Contacteer:
Je vergeet de satésaus die over isAngel-eyes schreef:Blis vreet echt alles wat je voor zijn bek gooit, en dus ook kroepoek, ikzelf lust die troep niet dus als ik bij de chinees wat haalt heeft hij een bordje met bami en kroepoek

- Minhie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Akita
- Roelfien
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
- bram en thijs
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote Zwitserse Sennenhond
- Aantal honden: 0
- marian*
- Erelid
- Contacteer:
En het allerslechtste voor de honden volgens mij(er blijft hier ook nooit veel van over dus)minhie schreef:precies die satesaus is natuurlijk het lekkerst hahamarian* schreef:Je vergeet de satésaus die over isAngel-eyes schreef:Blis vreet echt alles wat je voor zijn bek gooit, en dus ook kroepoek, ikzelf lust die troep niet dus als ik bij de chinees wat haalt heeft hij een bordje met bami en kroepoek
![]()

- marian*
- Erelid
- Contacteer:
-
- Zeer actief
marian* schreef:Je vergeet de satésaus die over isAngel-eyes schreef:Blis vreet echt alles wat je voor zijn bek gooit, en dus ook kroepoek, ikzelf lust die troep niet dus als ik bij de chinees wat haalt heeft hij een bordje met bami en kroepoek
![]()
Die zit al door de bami heen, Blis wilt bami en vlees en pindasaus in 1 brei, de kroepoek in kleine stukkies eroverheen verspreid

-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Dazzle eet ook altijd mee als ik chinees haal, hij krijgt gewoon een eigen bordje... Alleen echt hele zoete en zoute dingen krijgt hij niet. Een chipie, popcorntje of snoepje zo af en toe wel. En als het erg warm is koop ik een softijsje voor hem, en ik kook altijd melk voor in de koffie, en af en toe mag hij het overgebleven gekookte melk opdrinken. Het zal allemaal heus niet even goed zijn, maar hij heeft nooit geen diaree. Als ik een gevoelige hond zou hebben zou ik het niet doen.