Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Officiele HD foto's omgeving Culemborg
Moderator: moderatorteam
Officiele HD foto's omgeving Culemborg
Wie weet welke dierenartsen officiele HD foto's mogen maken die door de Raad worden geaccepteerd in Culemborg en omstreken?
- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
Ik vind afstand voor het laten maken van heup en elleboogfoto's niet zo belangrijk eerlijk gezegd. Zelf ben ik destijds voor Sjefke naar Maarten Kappen in Eersel geweest (voor mij 1,5 uur rijden).
Voor Nozem haar foto's (HD en ED) ga ik daar ook weer naartoe, ondanks de afstand.
Ik heb destijds via verschillende fora geïnformeerd naar goede dierenartsen die de officiële foto's mochten maken, en die het zonder roesje deden. Toen kwam Maarten Kappen erg vaak naar voren.
En ik heb er geen spijt van, werd prima geholpen, Sjefke is inderdaad zonder roesje gerontgend (en stressvrij) en de foto's werden netjes helemaal doorgesproken voordat ze naar de Raad doorgestuurd werden.
Voor Nozem haar foto's (HD en ED) ga ik daar ook weer naartoe, ondanks de afstand.
Ik heb destijds via verschillende fora geïnformeerd naar goede dierenartsen die de officiële foto's mochten maken, en die het zonder roesje deden. Toen kwam Maarten Kappen erg vaak naar voren.
En ik heb er geen spijt van, werd prima geholpen, Sjefke is inderdaad zonder roesje gerontgend (en stressvrij) en de foto's werden netjes helemaal doorgesproken voordat ze naar de Raad doorgestuurd werden.
http://www.dierenkliniek-sleeuwijk.nl/
Veel rashondeneigenaren uit onze omgeving gaan naar Sleeuwijk. Ben er zeer tevreden over.
Veel rashondeneigenaren uit onze omgeving gaan naar Sleeuwijk. Ben er zeer tevreden over.
Laatst gewijzigd door Golden Stanley op 30 aug 2005 11:53, 1 keer totaal gewijzigd.