Buck is 1 week geleden gecastreerd. Hij heeft nog hechtingen, maar ik laat hem al wel loslopen en dat gaat prima want hij heeft nergens last meer van. Ik hou uiteraard wel rekening met water vermijden en heuvels enzo, en heel erg rennen en spelen voorkom ik ook wel.
Nu laat ik hem wat meer naar andere honden toegaan als dat kan omdat ik wil weten hoe hij nu reageert. Ik weet dat resultaat pas over een paar maanden te verwachten is.
Maar hoewel hij zelf nog wel borstelend en grommend soms kan reageren, is het zo dat de andere reu toch minder op hem lijkt te reageren en het gegrom en geborstel van Buck lijkt te negeren. Kan dit al zo snel.
Het kan toeval zijn maar het lijkt alsof het allemaal wat makkelijker gaat nu, dat de ontmoetingen met andere reuen minder hevig zijn.
Laat ik even voorop stellen dat ik dat soort dingen dus nooit uit de hand laat lopen, dus altijd erg voorzichtig ben en nooit hem zomaar op een andere hond laat aflopen. Het gaat altijd met goedkeuring over en weer.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kan dat al zo snel?
Moderator: moderatorteam
-
Baily
-
Baily