Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Carnibest
Moderator: moderatorteam
- Hutsje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): moddercockers
- Aantal honden: 2
Carnibest
Heet CB ook een staffelkorting? Ik heb net 160 kg Duck lam/rijst laten komen en ik wil misschien wat afwisselen als de prijs gelijkwaardig is.

- Liesbeth
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
Re: Carnibest
Stuur ff een mailtje naar Corine bunschoten-diervoeders@planet.nl .Hutsje schreef:Heet CB ook een staffelkorting? Ik heb net 160 kg Duck lam/rijst laten komen en ik wil misschien wat afwisselen als de prijs gelijkwaardig is.
Groetjes Liesbeth en een lebber van Luuk.
Tessa 07-03-2007 --- 15-03-2018
Nou dat is een lekkere vette korting!Voor zo'n vette bonus zou ik idd gelijk 100 kilo gaan halen.Wat een schande...100 kilox€ 2,95=€ 295,00 en dan maar 5 eurootjes korting geven???Volgens mij kun je bij andere merken wel meer korting krijgen.Ik zou dan nog maar eens rond gaan bellen.estelle schreef:Ik heb toevallig gisteren de prijslijst opgevraagd bij CArnibast en dit stond onderaan de lijst:
(* Bij afhalen 100 kg of meer € 0,05 korting per kg)
- Hutsje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): moddercockers
- Aantal honden: 2
- Gordonsetter23
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Gordonsetter
- Contacteer:
ik haal het altijd in hoofddorp als ik daar 100 kilo haal of meer kost het me 2,30 per kilo das dus wel wat meer dan 0,05 eurocent korting per kiloTinkertje schreef:Nou dat is een lekkere vette korting!Voor zo'n vette bonus zou ik idd gelijk 100 kilo gaan halen.Wat een schande...100 kilox€ 2,95=€ 295,00 en dan maar 5 eurootjes korting geven???Volgens mij kun je bij andere merken wel meer korting krijgen.Ik zou dan nog maar eens rond gaan bellen.estelle schreef:Ik heb toevallig gisteren de prijslijst opgevraagd bij CArnibast en dit stond onderaan de lijst:
(* Bij afhalen 100 kg of meer € 0,05 korting per kg)

- Scooby
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse dog
- Contacteer:
Hoi,Tinkertje schreef:Oh meid,ik neem het jou ook niet kwalijk hoor!estelle schreef:tsja ik heb die prijzen ook niet bedacht, zet alleen maar even neer wat er in de prijslijst stond.Maar het blijft krenterig van Carnibest.
Ik vraag me af waar je die prijzen vandaan hebt. Bij afname van 100 kilo Carnibest of meer kost het 2,30 Euro per kilo. Dat lijkt me dus een aanzienlijke korting, dus niet zo snel oordelen als je niet weet waar je het over hebt.
Groetjes, Karen
Duitse doggen 'Uut Sutfene'
- Scooby
- Zeer actief
- Contacteer:
Hoi Jessica,
Voor 2,30 Euro per kilo bij afname van 100 kilo of meer hoef je niet helemaal naar Ermelo op en neer te rijden, hoor. Er zit vast wel een verkooppunt dichter bij jou in de buurt en daar kun je ook gewoon 100 kilo of meer bij bestellen.
Voor 2,30 Euro per kilo bij afname van 100 kilo of meer hoef je niet helemaal naar Ermelo op en neer te rijden, hoor. Er zit vast wel een verkooppunt dichter bij jou in de buurt en daar kun je ook gewoon 100 kilo of meer bij bestellen.
Groetjes, Karen
- Scooby
- Zeer actief
- Contacteer:
Hoi Estelle,estelle schreef:die prijslijst heb ik toegestuurd gekregen van Carnibest mensen zelf......
Vreemd, want dat zijn echt niet de prijzen die ze zelf hanteren en de meeste verkooppunten ook niet. Staat dat echt bij de Natuurvoeding van Carnibest? De kiloverpakkingen? Als dat zo is, is dat namelijk verkeerd en zal ik Corine wijzen op dat foutje.
Groetjes, Karen
Huh,heb je het tegen mij?Ik reageer ook weer op een ander hoor,op degene die 0,05 cent noemt.Maar goed jij weet blijkbaar wel heel goed waar je het over hebt,dus ga je gang.Scooby schreef:Hoi,Tinkertje schreef:Oh meid,ik neem het jou ook niet kwalijk hoor!estelle schreef:tsja ik heb die prijzen ook niet bedacht, zet alleen maar even neer wat er in de prijslijst stond.Maar het blijft krenterig van Carnibest.
Ik vraag me af waar je die prijzen vandaan hebt. Bij afname van 100 kilo Carnibest of meer kost het 2,30 Euro per kilo. Dat lijkt me dus een aanzienlijke korting, dus niet zo snel oordelen als je niet weet waar je het over hebt.

Oeps foutje van mij.Scooby schreef:Hoi Estelle,estelle schreef:die prijslijst heb ik toegestuurd gekregen van Carnibest mensen zelf......
Vreemd, want dat zijn echt niet de prijzen die ze zelf hanteren en de meeste verkooppunten ook niet. Staat dat echt bij de Natuurvoeding van Carnibest? De kiloverpakkingen? Als dat zo is, is dat namelijk verkeerd en zal ik Corine wijzen op dat foutje.

Ik heb een winkel in Groningen gemaild en zei mailden me die prijslijst....k9 natuurvoeders heet die winkel.
- Scooby
- Zeer actief
- Contacteer:
Hoi,Tinkertje schreef:Huh,heb je het tegen mij?Ik reageer ook weer op een ander hoor,op degene die 0,05 cent noemt.Maar goed jij weet blijkbaar wel heel goed waar je het over hebt,dus ga je gang.Scooby schreef:Hoi,Tinkertje schreef:Oh meid,ik neem het jou ook niet kwalijk hoor!estelle schreef:tsja ik heb die prijzen ook niet bedacht, zet alleen maar even neer wat er in de prijslijst stond.Maar het blijft krenterig van Carnibest.
Ja, ik had het tegen jou. Ik vind dat je wel heel erg snel ergens over oordeelt als je het één keer gelezen hebt, vind je ook niet?
Groetjes, Karen
- Scooby
- Zeer actief
- Contacteer:
Hoi Estelle,estelle schreef:Oeps foutje van mij.![]()
Ik heb een winkel in Groningen gemaild en zei mailden me die prijslijst....k9 natuurvoeders heet die winkel.
Ik wist ook dat het niet klopte.

Groetjes, Karen
Scooby schreef:Wat doe je nu raar?Ik heb maar 1x nodig om het verhaal te lezen,want als er staat dat er maar 0,05 cent korting gegeven word bij 100 kilo Carnibest,wat moet ik daar dan anders op zeggen dan dat het beroerd weinig korting is.Dus ik weet nu niet zo goed wat nu eigenlijk je probleem met mij is???Tinkertje schreef:Huh,heb je het tegen mij?Ik reageer ook weer op een ander hoor,op degene die 0,05 cent noemt.Maar goed jij weet blijkbaar wel heel goed waar je het over hebt,dus ga je gang.Scooby schreef:Hoi,Tinkertje schreef:Oh meid,ik neem het jou ook niet kwalijk hoor!Maar het blijft krenterig van Carnibest.
Ik vraag me af waar je die prijzen vandaan hebt. Bij afname van 100 kilo Carnibest of meer kost het 2,30 Euro per kilo. Dat lijkt me dus een aanzienlijke korting, dus niet zo snel oordelen als je niet weet waar je het over hebt.Trouwens heb je aandelen in CB ofzo,je reageerd zo vijandig.
![]()
Hoi,
Ja, ik had het tegen jou. Ik vind dat je wel heel erg snel ergens over oordeelt als je het één keer gelezen hebt, vind je ook niet?
- Liesbeth
- Zeer actief
Lijkt mij ook. Ik weet ook niet beter dat bij een afname van 100+ kilo de prijs € 2,30 is.Scooby schreef:Hoi Estelle,estelle schreef:Oeps foutje van mij.![]()
Ik wist ook dat het niet klopte.Die winkel is dus een héél erg duur verkooppunt van de Carnibest.
Verkooppunten bepalen zelf hun prijs en als dat verkooppunt zo weinig korting geeft dan ligt dat aan hun.
Ik weet zeker dat € 0,05 korting geen advies van Corine is.

Tinkertje, ik ben ook van mening dat je wel heel erg snel en negatief reageert, terwijl je niet eens weet hoe een en ander in elkaar steekt.
Laatst gewijzigd door Liesbeth op 23 sep 2005 18:21, 1 keer totaal gewijzigd.
- Scooby
- Zeer actief
- Contacteer:
Tja, ik verdiep me altijd eerst zelf nog ergens in, voordat ik maar klakkeloos alles aanneem wat mensen hier op het forum schrijven. Maar blijkbaar doet niet iedereen dan dus.Tinkertje schreef:Wat doe je nu raar?Ik heb maar 1x nodig om het verhaal te lezen,want als er staat dat er maar 0,05 cent korting gegeven word bij 100 kilo Carnibest,wat moet ik daar dan anders op zeggen dan dat het beroerd weinig korting is.Dus ik weet nu niet zo goed wat nu eigenlijk je probleem met mij is???Trouwens heb je aandelen in CB ofzo,je reageerd zo vijandig.
![]()

Zoals je hebt kunnen lezen, heeft Estelle zich vergist. Jij oordeelt direct na haar bericht dat Carnibest dus wel erg krenterig zal zijn. (Dat vind ik overigens al een hele andere uitlating dan dat je het over beroerd weinig korting hebt, zoals hierboven.) Op dat oordeel wat nergens op berust is, reageerde ik. Want Carnibest geeft juist grote kortingen bij afname van grote hoeveelheden. Maar ja; ik heb me er dan ook even in verdiept... (En nee; ik heb geen aandelen.)
Groetjes, Karen
- Scooby
- Zeer actief
- Contacteer:
Hoi Liesbeth,Liesbeth schreef:Ik weet zeker dat € 0,05 geen adviesprijs van Corine is.
Dat is het ook niet.

Groetjes, Karen
- Liesbeth
- Zeer actief
Kijk gewoon ff op http://www.carnibest.nl/verkooppunten.htm en bel voor de diverse prijzen.estelle schreef:ik zal eens kijken, in Assen zit ook een verkooppunt geloof ik.
Tenminste iemand van de Duitseherderclub haalt in Assen zijn Carnibest....
De verkooppunten hanteren veelal eigen prijzen.
Logisch want zij hebben te maken met inkoop, benzine- en opslagkosten en dergelijke. Hoe verder weg van Ermelo, hoe vaker je met hogere prijzen te maken hebt. Vrij logisch lijkt me.
Het is nou eenmaal geen supermarktprodukt

- Scooby
- Zeer actief
- Contacteer:
Hoi Wendy,jidde schreef:Je kan het ook in Wilp halen, daar is het ongeveer ook 2,65 per kilo (ik betaal 2,50 per kilo, vriendenprijsje)
Volgens mij zijn er wel verkooppunten die veel dichterbij haar liggen dan Wilp, hoor!
Groetjes, Karen
- Scooby
- Zeer actief
- Contacteer:
Hoi Estelle,estelle schreef:ik zal eens kijken, in Assen zit ook een verkooppunt geloof ik.
Tenminste iemand van de Duitseherderclub haalt in Assen zijn Carnibest....
Op de website van Carnibest staan alle verkooppunten. Er zit vast ook wel een ander bij je in de buurt.
Groetjes, Karen
-
- Zeer actief
Ach, als ze dan toch naar Wilp rijd kan ze net zo goed ff 10 minuten doorrijden naar mijScooby schreef:Hoi Wendy,jidde schreef:Je kan het ook in Wilp halen, daar is het ongeveer ook 2,65 per kilo (ik betaal 2,50 per kilo, vriendenprijsje)
Volgens mij zijn er wel verkooppunten die veel dichterbij haar liggen dan Wilp, hoor!

- gz
- Actief
- Mijn ras(sen): Boxer
Ik heb nog een mailtje gekregen van het betreffende verkooppunt en de korting is toch wat meer!
De prijs bij afname bij meer dan 100 kg is 2,40 per kg. Dan staat er een sterretje. Als je
het afhaalt, krijg je nog eens 0,05 ct extra korting. Dat betekent dus, dat als je meer dan
100 kg cb bij ons afhaalt, de prijs 2,35 per kg is.
De prijs bij afname bij meer dan 100 kg is 2,40 per kg. Dan staat er een sterretje. Als je
het afhaalt, krijg je nog eens 0,05 ct extra korting. Dat betekent dus, dat als je meer dan
100 kg cb bij ons afhaalt, de prijs 2,35 per kg is.