Hoi allemaal,
Kan iemand mij precies vertellen wat de ingrediënten zijn in cavom?
De analyse weet ik, die staat op hun site.
Maar ze vermelden dus niet wat voor vlees etc erin zit.
Alvast bedankt.
Moderator: moderatorteam
Cavom is gewoon een zware brok, je hebt er heel weinig van nodig.gz schreef:Cavon ligt toch zwaarder op de maag dan Farmfood ? Of heb ik het mis ?
Hoi,gz schreef:Cavon heeft dus de dik maker als nadeelEigenlijks heb ik aan Royal Canin maar een nadeel kunnen vinden en dat is de prijs
Voor mijn gevoel krijgt een hond dan te weinig als ik minder zou gegeven. We zagen dit ook aan de Carnibest, (zijn we even meegestopt omdat de pup (20week) daar steeds van in huis plast) maar daar mocht ze ook maar een beetje van hebben. Mijn gevoel zegt dus echt dat ze dan te weinig krijgen en niet vol zijn.Scooby schreef: Hoi,
Waarom is het een nadeel dat een hond dik kà n worden van Cavom? Daar ben je toch zelf bij? Kwestie van minder geven als je ziet dat ze te dik worden, lijkt mij.
Ik geef mijn doggen nu al een tijd Cavom en ze zijn echt niet te dik.
Hoi,gz schreef:Voor mijn gevoel krijgt een hond dan te weinig als ik minder zou gegeven. We zagen dit ook aan de Carnibest, (zijn we even meegestopt omdat de pup (20week) daar steeds van in huis plast) maar daar mocht ze ook maar een beetje van hebben. Mijn gevoel zegt dus echt dat ze dan te weinig krijgen en niet vol zijn.
De reden waarom ik wel geperst wil is puur om de maagkanteling kans nog minder te laten worden.
Maar welke merken zijn nog meer geperst als ik vragen mag ?
Oke thanx voor het andwoord, die van ons plast altijd meer bij vers. Als ik Rodi geef of Carnibest dan plast ze een paar keer in huisScooby schreef:Ik heb nog nooit gehoord dat een hond van Carnibest meer gaar plassen, trouwens?! Hier krijgen ze in het weekend ook Carnibest en daar plassen ze niet meer van dan anders.
Farmfood en Prins zijn ook geperste brokken.