Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Zondag 2 oktober!!

Wilt u graag eens gezamenlijk wandelen met de honden, zoekt of kent u een leuke wandelroute ? Vermeld het hier !

Moderator: moderatorteam

Zoek stok!
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kooikerhondje en Australian Shepherd
Aantal honden: 2

Zondag 2 oktober!!

Ongelezen bericht door Zoek stok! »

Erg op het laatste moment, maar zijn er nog mensen die morgen in het midden van het land willen wandelen? Ik was van plan naar het forumweekend te gaan morgen, maar heb begrepen dat bijna iedereen morgenochtend al weggaat. Dus om dan een uur te rijden, is een beetje zonde.

Dus: zin om te wandelen? Stuur me even een pb'tje.
Mogelijke plekken: Soesterduinen, Zeisterbos, Gravenbol, Austerlitz, Panbos.....etc.
Afbeelding

Linda, Izzie en Bram
Zoek stok!
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kooikerhondje en Australian Shepherd
Aantal honden: 2

Re: Zondag 2 oktober!!

Ongelezen bericht door Zoek stok! »

basil schreef:
Zoek stok! schreef:Erg op het laatste moment, maar zijn er nog mensen die morgen in het midden van het land willen wandelen? Ik was van plan naar het forumweekend te gaan morgen, maar heb begrepen dat bijna iedereen morgenochtend al weggaat. Dus om dan een uur te rijden, is een beetje zonde.

Dus: zin om te wandelen? Stuur me even een pb'tje.
Mogelijke plekken: Soesterduinen, Zeisterbos, Gravenbol, Austerlitz, Panbos.....etc.
er wordt wel gewandeld :wink: kijk maar even bij de topic zondag in de forummeetinghoek.
Ik wilde het net weghalen, maar dat kon niet meer omdat jij geantwoord had :boos:
Afbeelding

Linda, Izzie en Bram
Plaats reactie

Terug naar “Wandelen met de hond”