Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

kippe-afval

Forum voor opmerkingen en vragen over alle soorten hondenvoer. Over kant en klare hondenbrokken, kvv tot rauwvoer.

Moderator: moderatorteam

pollunder
Zeer actief

kippe-afval

Ongelezen bericht door pollunder »

Duncan krijgt sind kort enkel nog Duck, maar nu heb ik hier op het forum gelezen dat je dat af en toe best wat afwisselt. Dus gisteren ben ik naar de markt geweest en daar verkopen ze gemalen kippe-afval. 40 cent voor een kilo. Dat vond ik al ok. Maar nu :denken: Moet ik daar groenten bij doen? of iets anders? Ik heb even iemand nodig die me bij het handje houdt. Want op dit moment vind ik het Barfen nog helemaal onoverzichtelijk... :jank:
ien
Erelid
Contacteer:

Ongelezen bericht door ien »

gemalen kipafval zit dus ook bot in.
je kan dit zo geven maar ook een lekkere maaltijd maken met wat gemalen rauw groente en fruit erbij!
Afbeelding
mitmig
Zeer actief
Mijn ras(sen): Drie dwergpinschers en twee Thaise 'soidogs'
Aantal honden: 5
Contacteer:

Ongelezen bericht door mitmig »

Kunt 't inderdaad zo geven, of wat groenten en fruit er onder. Mijn honden eten 't dan absoluut niet meer. Eten alleen vlees en botten en heeel af en toe 'n stukje wortel. Als je 't vlees voldoende varieert is er niets aan de hand. Succes! Leuk om te zien als je honden zo smullen, niet?
Groetjes, Monique

Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Voeding”