Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
thanks allemaal,
de werpkist + puppy ren staan inmiddels en ze komt nu lekker binnen als wij thuis zijn (en vanaf eind van komend weekend ook snachts om haar de laatste anderhalve week ook een beetje te wennen aan t leven binnen) en krijgt al sinds van t weekend binnen te eten, zodat ze straks ook hier lekker thuis is (ze is nl liever buiten en loopt ook als de schuifpui open staat constant buiten ipv binnen )hier nog wat foto-tjes van hoe t er nu uit ziet
net gewogen, was nl voor een lomp en onbenullig actietje van Ace bij de DA en had haar ff meegenomen,
mijn lieve kleine teefje wat normaalgesproken dus rond de 20/21 kilo weegt woog 2 wk terug al bijna 24 kilo, maar nu net woog ze 27,5 kilo
Zo hee, dat wordt een zwaargewichtje!
Je "kraamkamertje" ziet er prima uit Carmen, die kenneldelen heb je zelf aangeschaft, of kunnen lenen? Ik moet ze ook nog steeds eens bestellen. Waar heb jij ze vandaan?
LongFields schreef:Zo hee, dat wordt een zwaargewichtje!
Je "kraamkamertje" ziet er prima uit Carmen, die kenneldelen heb je zelf aangeschaft, of kunnen lenen? Ik moet ze ook nog steeds eens bestellen. Waar heb jij ze vandaan?
zelf aangeschaft toen we vorig jaar hier nieuwe kennels kochten,
ze komen bij corton vandaan, net als onze kennels
crutz schreef:net gewogen, was nl voor een lomp en onbenullig actietje van Ace bij de DA en had haar ff meegenomen,
mijn lieve kleine teefje wat normaalgesproken dus rond de 20/21 kilo weegt woog 2 wk terug al bijna 24 kilo, maar nu net woog ze 27,5 kilo
het meeste van de tijd ligt ze zo
maar als je aan komt lopen bij de puppyren wil ze ook nog wel eens opkijken (voorheen stond ze op, maar dat doet ze sinds gisteren/vandaag niet meer)
nee, mevrouw heeft schijnbaar (gelukkig) besloten nog ff te wachten (gisterenavond was ze wel heel erg onrustig, maar vannacht is echt alle rust teruggekeerd.........),
heb er met mn slaapzakkie bijgelegen, maar ze heeft heel de nacht geslapen......................
Nou, het zal geen dagen meer gaan duren vermoed ik!
Maar voor de pups is natuurlijk iedere dag dat ze langer blijven zitten wel beter.
Succes alvast, ik hou het forum in de gaten!