En als het waar is, ligt dat aan de hoogte van het eiwitgehalte of aan de kwaliteit van het eiwitten?
Moderator: moderatorteam
Bedoel je het eiwitgehalte in het voer?Roelfien schreef:In een andere topic werd gesteld dat een hoog eiwit gehalte tot nierfalen kan leiden. Ik vraag me af in hoeverre dat waar is.![]()
En als het waar is, ligt dat aan de hoogte van het eiwitgehalte of aan de kwaliteit van het eiwit gehalte?
Volgens mij ligt het aan de kwaliteit van de eiwitten.Roelfien schreef:En als het waar is, ligt dat aan de hoogte van het eiwitgehalte of aan de kwaliteit van het eiwit gehalte?
kwaliteit van eiwitten.Roelfien schreef:In een andere topic werd gesteld dat een hoog eiwit gehalte tot nierfalen kan leiden. Ik vraag me af in hoeverre dat waar is.![]()
En als het waar is, ligt dat aan de hoogte van het eiwitgehalte of aan de kwaliteit van het eiwitten?
Ien,ien schreef:kwaliteit van eiwitten.Roelfien schreef:In een andere topic werd gesteld dat een hoog eiwit gehalte tot nierfalen kan leiden. Ik vraag me af in hoeverre dat waar is.![]()
staat een artikel over op:
http://www.barf-natuurlijk.nl/forum/php ... .php?t=462
o..dat klopt, sommige topics zijn alleen te lezen als je ingelogd bent. dit zijn topics waar ondewerpen staan waar veel werk aan besteed is, vertalingen enz.Liesbeth schreef:Ien,ien schreef:kwaliteit van eiwitten.Roelfien schreef:In een andere topic werd gesteld dat een hoog eiwit gehalte tot nierfalen kan leiden. Ik vraag me af in hoeverre dat waar is.![]()
staat een artikel over op:
http://www.barf-natuurlijk.nl/forum/php ... .php?t=462
bij mij vraagt die link om een gebruikersnaam en wachtwoord. Klopt dat?
Volgens mij hoef je pas op de eiwitten te gaan letten als er all een groot deel van de nierfunctie verloren is. Dan krijg je een stapeling van afbraakproducten van de eiwitstofwisseling in het bloed (mn ureum) en daar krijg je dan weer allerlei ziekteverschijnselen van.Roelfien schreef:In een andere topic werd gesteld dat een hoog eiwit gehalte tot nierfalen kan leiden. Ik vraag me af in hoeverre dat waar is.![]()