Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Ok iedereen luisert
Moderator: moderatorteam
-
Ianthe
- Zeer actief
- Locatie: Steenbergen (N-B). Baasje van Xena, Scence en Attis
- Contacteer:
Ok iedereen luisert
mijn andere onderwerp ging niet zo goed dus zet je berichtjes maar hier neer
(ik heb dit berichtje veranderd daarom klopt het niet meer met de rest van het onderwerp)
Laatst gewijzigd door Ianthe op 28 okt 2005 08:21, 2 keer totaal gewijzigd.

- Moos
- Zeer actief
- jenny*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Cockertje
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
-
Rob*
- Zeer actief
-
Ianthe
- Zeer actief
- Contacteer:
ik weet het maar jullie gaan meteen tekeer als een stel aggresieve losgeslagen
honden.
Meteen zo verschikkelijk er tegenin gaan. OK ik weet het dit word mijn eerste hondje, en ik ben dan ook maar jong. Maar mijn ouders zijn hier al vanaf Augustus mee bezig (met nadenken). En we hebben al heel veel op internet gelezen en 3 boekjes gekocht die aanbevolen werden.
Dus je kan niet zeggen dat we er niet op voorbereid zijn
Meteen zo verschikkelijk er tegenin gaan. OK ik weet het dit word mijn eerste hondje, en ik ben dan ook maar jong. Maar mijn ouders zijn hier al vanaf Augustus mee bezig (met nadenken). En we hebben al heel veel op internet gelezen en 3 boekjes gekocht die aanbevolen werden.
Laatst gewijzigd door Ianthe op 28 okt 2005 08:22, 1 keer totaal gewijzigd.

-
Rob*
- Zeer actief
Pink0Pink schreef:ik weet het maar jullie gaan meteen tekeer als een stel aggresieve losgeslagenhonden.
Meteen zo verschikkelijk er tegenin gaan. OK ik weet het dit word mijn eerste hondje, en ik ben dan ook maar 11. Maar mijn ouders zijn hier al vanaf Augustus mee bezig (met nadenken). En we hebben al heel veel op internet gelezen en 3 boekjes gekocht die aanbevolen werden.
Waar gaat dit nu over eigenlijk meisje?
-
Baily
- jenny*
- Zeer actief
- Contacteer:
3 boekjesPink0Pink schreef:ik weet het maar jullie gaan meteen tekeer als een stel aggresieve losgeslagenhonden.
Meteen zo verschikkelijk er tegenin gaan. OK ik weet het dit word mijn eerste hondje, en ik ben dan ook maar 11. Maar mijn ouders zijn hier al vanaf Augustus mee bezig (met nadenken). En we hebben al heel veel op internet gelezen en 3 boekjes gekocht die aanbevolen werden.
laat je nou ok eens veel op internet kunnen vinden en bij clubs en dergelijke
-
Ianthe
- Zeer actief
- Contacteer:
-
Ianthe
- Zeer actief
- Contacteer:
-
Rob*
- Zeer actief
-
Rob*
- Zeer actief
-
tineke
- Moos
- Zeer actief
Ja, nu snap ik het wel een beetje. Maar als je opschrijft dat je in april/mei twee pupjes krijgt, dan nemen mensen dus aan dat het er twee tegelijk wordenPink0Pink schreef:over dit en in het forum "ik krijg over ongeveer een half jaar jack russel pups" snap je het nu een beetjeMoos schreef:Omdat je onderschrift eerst heel anders was.

-
Rob*
- Zeer actief
-
Rob*
- Zeer actief
Moos schreef:Ja, nu snap ik het wel een beetje. Maar als je opschrijft dat je in april/mei twee pupjes krijgt, dan nemen mensen dus aan dat het er twee tegelijk wordenPink0Pink schreef:over dit en in het forum "ik krijg over ongeveer een half jaar jack russel pups" snap je het nu een beetjeMoos schreef:Omdat je onderschrift eerst heel anders was.
Dat maak ik er nog op uit, over een half jaar PUPS!!!!!
-
Ianthe
- Zeer actief
- Contacteer:
eh joepie
maar wij doen niet eens meer aan sinterklaas hoor.
Maar wel aan kerst en dan krijg ik van mijn ouders de eerste spullen voor een hondje, zoals en hondenkussen en bench.
en ik kijk het meest uit naar een hondje, dat wil ik al mijn hele leven: een echt huisdier.
(hiervoor alleen maar konijnen gehad)
:N:
Maar wel aan kerst en dan krijg ik van mijn ouders de eerste spullen voor een hondje, zoals en hondenkussen en bench.
en ik kijk het meest uit naar een hondje, dat wil ik al mijn hele leven: een echt huisdier.

-
tineke
Waar slaat dit nu weer opAngel-eyes schreef:tineke schreef:en wie ga jij die weer toespelenAngel-eyes schreef:Marion. schreef:Maar Pinkie toch. Eerst komt sinterklaas nog hoor
OI!!!!En zwarte piet he??![]()
![]()
Die speel ik niemand toe, eerste wat ik doe is pietermanknecht zijn roe afpikken en in zijn aars stoppen.
- MJ
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
- Moos
- Zeer actief
Dat is heel leuk voor jePink0Pink schreef:eh joepiemaar wij doen niet eens meer aan sinterklaas hoor.
en ik kijk het meest uit naar een hondje, dat wil ik al mijn hele leven: een echt huisdier.![]()
Als je dan ook even aan je ouders vertelt dat het echt veel beter is om te wachten tot het eerste hondje in ieder geval 1 jaar is, en dat twee terrier teefjes echt niet slim is, omdat die elkaar echt kunnen verwonden?
Of ze kunnen ook zelf hier komen kijken natuurlijk.
Laatst gewijzigd door Moos op 24 okt 2005 21:13, 1 keer totaal gewijzigd.

-
tineke
Ik hoop dat jullie slagen voor een leuk hondje en dat je ouders zo verstandig zijn daarin de juiste keuze te maken en dat jij er dan maar veel plezier aan mag beleven.Pink0Pink schreef:eh joepiemaar wij doen niet eens meer aan sinterklaas hoor.
en ik kijk het meest uit naar een hondje, dat wil ik al mijn hele leven: een echt huisdier.![]()
-
Rob*
- Zeer actief
tineke schreef:Waar slaat dit nu weer opAngel-eyes schreef:tineke schreef:en wie ga jij die weer toespelenAngel-eyes schreef:
OI!!!!En zwarte piet he??![]()
![]()
Die speel ik niemand toe, eerste wat ik doe is pietermanknecht zijn roe afpikken en in zijn aars stoppen.![]()
en wat een taal in een topic van een 11 jarige
![]()
Ja jij komt met wie ik wat ga toespelen, ik speel die eikel van een piet niemand toe.
En ik kan niet ruiken dat ze 11 is hoor, dat kan ze wel zeggen maar wie zegt dat????Nou?????
-
jidde
Ik heb 6 jaar lang moeten zeuren om een hond, voordat ik er 1 kreeg. Wel pasten wij soms op honden en ik heb ook met een golden getraind. Ook hielp ik bij de puppytraining, zodat ik voldoende geinformeerd was.
Toen ik 14 was, kreeg ik mijn eerste hond, een duitse herderteef van toen 5 jaar. Pfff wat heb ik het moeiljk gehad! Had het klote op school, het ging allemaal niet lekker.
Nu ben ik 18 en is mijn eerste pup gekomen. Nanni (mijn eerste hond) heb ik dus 4 jaar kunnen trainen en opvoeden voordat de 2e kwam.
Het zijn 2 teefjes, 9,5 en bijna 7 maanden. Tot nu toe gaat het goed, maar dat kan nog verandern.
en meissie, met 3 boeken lezen kom je er niet. Helaas is geen enkele hond zoals een boekje, het zou makkelijk zijn als dat wel zo was
Toen ik 14 was, kreeg ik mijn eerste hond, een duitse herderteef van toen 5 jaar. Pfff wat heb ik het moeiljk gehad! Had het klote op school, het ging allemaal niet lekker.
Nu ben ik 18 en is mijn eerste pup gekomen. Nanni (mijn eerste hond) heb ik dus 4 jaar kunnen trainen en opvoeden voordat de 2e kwam.
Het zijn 2 teefjes, 9,5 en bijna 7 maanden. Tot nu toe gaat het goed, maar dat kan nog verandern.
en meissie, met 3 boeken lezen kom je er niet. Helaas is geen enkele hond zoals een boekje, het zou makkelijk zijn als dat wel zo was
- Moos
- Zeer actief
Zoals ze schrijft en denkt ga ik er graag vanuit dat dat waar is. En dan vind ik er nog best wat voor te zeggen dat ze zich op deze manier probeert te informeren over haar hondje. Ze wil er iig graag serieus mee bezig zijn. Ik zou alleen graag de ouders ook even hier zien, dat die er net zo serieus mee bezig zijn als hun dochter.Angel-eyes schreef: En ik kan niet ruiken dat ze 11 is hoor, dat kan ze wel zeggen maar wie zegt dat????Nou?????

-
tineke
Ik bedoelde dat niet dubbelzinnig hoor was gewoon een geintjeAngel-eyes schreef:tineke schreef:Waar slaat dit nu weer opAngel-eyes schreef:tineke schreef: en wie ga jij die weer toespelen
Die speel ik niemand toe, eerste wat ik doe is pietermanknecht zijn roe afpikken en in zijn aars stoppen.![]()
![]()
Ja jij komt met wie ik wat ga toespelen, ik speel die eikel van een piet niemand toe.
En ik kan niet ruiken dat ze 11 is hoor, dat kan ze wel zeggen maar wie zegt dat????Nou?????
- jenny*
- Zeer actief
- Contacteer:
Hoe vaak zie je wel niet dat mensen maar een hondje aanschaffen omwille van dat hun kind et zo graag wil.Moos schreef:Zoals ze schrijft en denkt ga ik er graag vanuit dat dat waar is. En dan vind ik er nog best wat voor te zeggen dat ze zich op deze manier probeert te informeren over haar hondje. Ze wil er iig graag serieus mee bezig zijn. Ik zou alleen graag de ouders ook even hier zien, dat die er net zo serieus mee bezig zijn als hun dochter.Angel-eyes schreef: En ik kan niet ruiken dat ze 11 is hoor, dat kan ze wel zeggen maar wie zegt dat????Nou?????
Het blijkt toch allemaal anders te gaan als verwacht, want je ziet maar al te vaak dat er na een tijdje de nieuwigheid vanaf is.. en dat dan de ouders het toch allemaal zelf moeten doen.
Alles valt tegen en hoppa hondje maar de deur uit.
daarom is info inzamelen gewoon ontzettend belangrijk en dat haal je niet alleen uit boekjes
-
Rob*
- Zeer actief
tineke schreef:Ik bedoelde dat niet dubbelzinnig hoor was gewoon een geintjeAngel-eyes schreef:tineke schreef:Waar slaat dit nu weer opAngel-eyes schreef:
![]()
En ik kan niet ruiken dat ze 11 is hoor, dat kan ze wel zeggen maar wie zegt dat????Nou?????en ik geloof wel dat ze 11 is hoor dus de hoek in met jou met je ongepaste taal.
Nou zeg???
-
tineke
Angel-eyes schreef:tineke schreef:Ik bedoelde dat niet dubbelzinnig hoor was gewoon een geintjeAngel-eyes schreef:tineke schreef: Waar slaat dit nu weer op![]()
![]()
En ik kan niet ruiken dat ze 11 is hoor, dat kan ze wel zeggen maar wie zegt dat????Nou?????en ik geloof wel dat ze 11 is hoor dus de hoek in met jou met je ongepaste taal.
Nou zeg???![]()