Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Duck voeding

Forum voor opmerkingen en vragen over alle soorten hondenvoer. Over kant en klare hondenbrokken, kvv tot rauwvoer.

Moderator: moderatorteam

gucci
Zeer actief

Duck voeding

Ongelezen bericht door gucci »

mijn oudje die echt alles bijna mankeert wat een hond van zijn leeftijd kan mankeren, eet sinds een paar maanden alleen nog maar versvlees, daarvoor kreeg hij het al maar dan drie dagen in de week, hij kan geen brokjes meer eten, omdat zijn darmen haast niets meer aankunnen, hele klodders bloed en slijm kwam er alleen nog maar uit, op energique en smuldier en ahv, deed hij het ook niet goed, maar nu had ik die proefpaketten aangevraagd van Duck en echt waar, hij heeft sinds maanden weer mooie drolletjes, ik ben zo blij hiermee, want ik zag het al echt somber met hem in, hij heeft een tumor in zijn darmen zitten en ik dacht dat hij door Duck, die toch veel granen in het voer heeft zitten het al helemaal niet goed zou gaan, maar het tegendeel is bewezen, dat je zo blij kunt zijn met poep :wink: , ik wel...en oudje ook, hij voelt zich weer een stukje beter, en plast weer met zijn pootje omhoog, dus een teken dat hij zich weer hond voelt ipv een zielig hoopje ellende.

groetjes,
bianca83
Zeer actief

Ongelezen bericht door bianca83 »

Wat goed dat Duck wel goed helpt :ok:
Afbeelding
Lysette
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Lysette »

Mooi :ok: Mijn hondjes doen het ook perfect op duck :ok:
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding foto