Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

mijn hond te dik

Forum voor opmerkingen en vragen over alle soorten hondenvoer. Over kant en klare hondenbrokken, kvv tot rauwvoer.

Moderator: moderatorteam

zaira
Actief

mijn hond te dik

Ongelezen bericht door zaira »

Ik heb een vraagje 1 van mijn hondjes is te dik hij woont hier nu 2 weken en is 2,5 jaar er hebben al mensen verteld geef hem verse of diepvries sperciebonen nou daar trekt hij zijn neus voor op en de brokjes eet hij er om heen weg ( we geven de helf brokjes en de andere helft boontje) maar die boontjes wil hij dus echt niet eten en blijft honger houden ook al krijgt hij genoeg eten dan wil hij alsmaar meer eten weten jullie een manier om hem te laten afvallen.

En ik heb nog een vraagje 1 van mijn hondjes eet bijna niks hooguit 1 keer per dag 10 brokjes en ze is dus te licht we hebben van alles geprobeerd veel verschillende soorten brokjes vers vlees en ze wil nog niet eten en ze is wel mager maar wel speels.

Groetjes Fenna
Groetjes Fenna en
kabouter
Actief

Ongelezen bericht door kabouter »

Dag Zaira,

Ik heb net een topic over mijn dikkerdje geopend. Nu zie ik jouw vraag. Kijk even bij aanrader dikke hond daar vind je mijn ervaringen.

Groeten kabouter
Plaats reactie

Terug naar “Voeding”