Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Zucht buur...

Dit forum is voor al uw vragen, ervaringen en weetjes over het fokken van honden.

Moderator: moderatorteam

anubis
Zeer actief

Zucht buur...

Ongelezen bericht door anubis »

Buuf heeft een klein kruizinkje die de hele buurt af en toe bijelkaar keft, vrouwtje heeft het krap...nou lijkt het haar leuk om eens een nestje te fokken met haar hond en haar kennis die een reu heeft lijkt het ook wel leuk dus... tja moet het he :roll: na ja mens wat met de pups, kosten, risico's vraag ik haar
Wat kan er nou mis gaan de moeder van Dais had toch ook een gezond nestje van 7 ... en kennis lief wil graag 2 honden erbij dus pups komt ze ook wel kwijt ziet ze geen probleem in.
Ze denkt dat ze er goed aan doet DA zei immers dat het wel goed voor der is :denken:
Zucht haren stonden overeind in mijn nek hopelijk bedenkt ze zich nog of gaat tenminste eerst eens wat info opzoeken (want ze is zo koppig als...)
Wat moet je nu met dat soort mensen. Als haar hond loops is komt ze gerust bij me in de lift staan en nadat Ramses lekker hitsig is gemaakt zegt ze o ja ze is loops :N: :boos:
Groetjes Birgit en een lebber van Ramses
AfbeeldingRIP
Afbeelding
http://www.zivotinjsko-carstvo.com/imag ... odenco.jpg
bulletjebe
Zeer actief
Mijn ras(sen): bullmastiff
Contacteer:

Ongelezen bericht door bulletjebe »

Volgens mij gaat ze het toch gewoon doen, zulke mensen willen geld zien en dat moet over de rug van hun 'lieveling'. Helpt niks meer aan volgens mij.

Ze heeft vast ook wel een idee over broodfokkers :smile:
anubis
Zeer actief

Ongelezen bericht door anubis »

Tja maar ze hoeft er geen geld voor zegt ze ze doet ze allemaal gratis weg :eek: ik was ff goed kwaad geworden en ze stond ff met een zeer verbaasde blik naar mij te staren... mens kijk toch eens in het asiel daar zitten genoeg van dat soort hondjes allemaal nestjes voor de leuk slachtoffertjes :neenee: ... ze is niet de slimste vooral door het al aan mij te vertellen ha, tja dan ben je bij mij aan het verkeerde adres ... voor de leuk laat me niet lachen :roll:
Groetjes Birgit en een lebber van Ramses
AfbeeldingRIP
Afbeelding
http://www.zivotinjsko-carstvo.com/imag ... odenco.jpg
Plaats reactie

Terug naar “Fokken van honden”