Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Teef en gesteriliseerde teef onder één dak
Moderator: moderatorteam
-
Femmy
- Actief
Er is al het een en ander gezegd en geschreven over hoe het fout kan gaan tussen twee teven. Ben benieuwd hoe dit is bij een teef en een gesteriliseerde teef (die al geholpen is voordat zij geplaatst wordt bij de teef). Maakt dit verschil of niet ? Iemand enig idee ?
Groetjes, Femmy
Er is al het een en ander gezegd en geschreven over hoe het fout kan gaan tussen twee teven. Ben benieuwd hoe dit is bij een teef en een gesteriliseerde teef (die al geholpen is voordat zij geplaatst wordt bij de teef). Maakt dit verschil of niet ? Iemand enig idee ?
Groetjes, Femmy
-
Femmy
- Actief
-
estelle
Mijn teef maakt duidelijk onderscheidt tussen gecastreerde reuen en niet gecastreerder reuen. Met intacte reuen gaat het op zich prima maar reuen die geholpen zijn moord ze de tent uit....
Hoe het bij haar met geholpen teven/ niet geholpen teven zit durf ik niet te zeggen.
Ik heb 2 teven allebei intact en omdat ze al eens behoorlijk gevochten hebben en ik dus weet dat Hera bij reuen wel onderscheidt maakt durf ik absoluut niet mijn andere teef te laten helpen als ik dat al zou willen.
Hoe het bij haar met geholpen teven/ niet geholpen teven zit durf ik niet te zeggen.
Ik heb 2 teven allebei intact en omdat ze al eens behoorlijk gevochten hebben en ik dus weet dat Hera bij reuen wel onderscheidt maakt durf ik absoluut niet mijn andere teef te laten helpen als ik dat al zou willen.
-
astrid
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 2 Griekse herplaatsers
- Aantal honden: 2
Ik heb een intacte teef en een gesteriliseerde. De intacte teef vind dat alle intacte teven die ze buiten tegenkomt dood moeten, dus ik denk dat we als ze allebei nog intact waren flink hommeles zouden hebben.
Ze hebben elkaar trouwens wel naar het leven gestaan, maar dat had andere oorzaken, dat is nu niet meer aan de orde.
Ze hebben elkaar trouwens wel naar het leven gestaan, maar dat had andere oorzaken, dat is nu niet meer aan de orde.
- M@ri@nne
- Zeer actief
- Joyce
- Zeer actief
- Aantal honden: 4
-
Geer
- Zeer actief
- Contacteer: