Maar daarop volgt vaak de vraag aan mij of dat 'normaal' is dat het zo goed gaat tussen een reu en een teef. Nu weet ik dat er een kleine kans is dat het zelfs tussen reu en teef echt misloopt, maar wat mensen dan willen weten is of je ook een reu en een teef kan hebben die volkomen langs elkaar heenleven, en niks samen doen. Niet spelen, niet slapen, niks.
En dat weet ik dus eigenlijk niet
Ik denk namelijk dat je bij Moos heel veel teefjes zou kunnen zetten, en dat dat, helemaal als het van pup af aan is, eigenlijk bijna altijd wel gezellig zal worden. En tuurlijk vind ik ook wel dat ik geboft heb, maar ik vraag me echt af of het met een ander teefje minder gezellig zou zijn (voor mij waarschijnlijk wel als dat andere teefje net zo zelfstandig zou zijn als Moos, maar voor Moos maakt dat weinig uit denk ik)
Zijn er ook reu-teef combi's die elkaar echt volkomen negeren, en niet spelen of wat dan ook (ervanuit gaande dat beiden nog redelijk jong zijn)?
Of groeit zo'n koppeltje altijd wel naar elkaar toe (de uitzonderingen dat het ECHT mis gaat daargelaten)?