we waren op een feest waar 22 vrienden waren. Diesel was mee en na half 9 in de bench gegaan. Zo werd hij niet vertrapt en normaal slaapt hij ook vanaf 8 uur zo'n beetje.
om half 12 een plasje gedaan buiten. en om 12 uur heb ik hem een koekje gegeven en hij gaf verder geen kik op het lawaai hij wilde om 00:15 uit de becnh en ging naar de achtertuin en heeft daar een 15 min met een stok gespeeld.
Het ging dus reuze goed.
p.s de beste wensen nog allemaal!!!
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Oud en nieuw ging geweldig
Moderator: moderatorteam
- Silvia
- Zeer actief
- Contacteer:
Oud en nieuw ging geweldig
Groetjes Silvia en Diesel
- Miranda*
- Actief
- Mijn ras(sen): Mezclar de Basura
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
- kabouter
- Actief
- Silvia
- Zeer actief
- Contacteer:
- kabouter
- Actief
- Hanneke2
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
Heerlijk dat het zo goed ging!
Hier ging het ook boven verwachting. Ik heb Lilo wel advocaat gegeven, elk uur een theelepeltje (met een beetje slagroom erdoor), dus wel geleidelijk zodat ik niet opeens een bezopen hond had.
Al met al heeft ze 4 theelepeltjes gehad, en het ging vrij goed. Om 12 uur de tv zoals gebruikelijk loeihard gezet, en toen lag ze lekker op zo'n Megabone te kauwen. Alleen als het heel erg was, met zo'n 1000-klapper ofzo kwam ze wel effe bibberend tegen me aanzitten, maar geen echt gierende paniek.
Volgend jaar ga ik haar wel later op de avond nog iets meer geven, en Jack ook, zodat ze ook 's nachts lekker doorslapen en niet bij die onverwachte knallen midden in de nacht allebei aanslaan. Maar alles bij elkaar vind ik het een uitkomst, die advocaat, en ik raad het iedereen aan. Ook voor bange katten trouwens. Timber zat 's middags al ergens onder een bed en die heeft het dus niet gekregen, Pippi heeft wel een klein beetje gehad, en die was ook aanzienlijk minder in paniek dan voorgaande jaren.
Hier ging het ook boven verwachting. Ik heb Lilo wel advocaat gegeven, elk uur een theelepeltje (met een beetje slagroom erdoor), dus wel geleidelijk zodat ik niet opeens een bezopen hond had.
Volgend jaar ga ik haar wel later op de avond nog iets meer geven, en Jack ook, zodat ze ook 's nachts lekker doorslapen en niet bij die onverwachte knallen midden in de nacht allebei aanslaan. Maar alles bij elkaar vind ik het een uitkomst, die advocaat, en ik raad het iedereen aan. Ook voor bange katten trouwens. Timber zat 's middags al ergens onder een bed en die heeft het dus niet gekregen, Pippi heeft wel een klein beetje gehad, en die was ook aanzienlijk minder in paniek dan voorgaande jaren.
Hanneke, Toto, Tika en Pindapoes