Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Is dit mogelijk?
Moderator: moderatorteam
- Caro.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse Draak
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Is dit mogelijk?
Kaya is dus begin november gecastreerd en had anders nu begin januari loops geworden.
Sinds enkele dagen vind ik haar 'anders dan anders': ze is wat timide en erg aanhankelijk.
Ineens bedenk ik me dat ze dus nu ongeveer loops had moeten worden en dat ze dit gedrag dan binnenshuis ook altijd vertoonde.
Is het mogelijk dat ergens nog in haar hersens (of iets dergelijks) de loopsheid 'doorgaat' de eerste keer? (ik weet het even niet goed te omschrijven).
Sinds enkele dagen vind ik haar 'anders dan anders': ze is wat timide en erg aanhankelijk.
Ineens bedenk ik me dat ze dus nu ongeveer loops had moeten worden en dat ze dit gedrag dan binnenshuis ook altijd vertoonde.
Is het mogelijk dat ergens nog in haar hersens (of iets dergelijks) de loopsheid 'doorgaat' de eerste keer? (ik weet het even niet goed te omschrijven).
- tekkel
- Erelid
- Mijn ras(sen): Standaard ruwhaar tekkel
-
annemarie_hond
- Actief
- Mark-fryslan
- Zeer actief
Re: Is dit mogelijk?
Je had toch een volledige castratie laten doen toch? Dus inclusief het weghalen van de eierstokken? Zat je mooi tussen twee loopsheden in? Wie weet hoor dat de hormonen nog even door gieren, Maar als de eierstokken weg ziijn zou je toch denken dat dat niet kan? Zit het me gewoon af te vragen hoor. Ik ben geen DA natuurlijk.Stang schreef:Kaya is dus begin november gecastreerd en had anders nu begin januari loops geworden.
Wel nieuwsgierig wat het zou kunnen zijn.
Groetjes Mark
"Life is what happens to you while you're busy making other plans" - John Lennon -
In mijn hart nog steeds bij me, Malou 01-06-2000 - 03-11-2005
In mijn hart nog steeds bij me, Malou 01-06-2000 - 03-11-2005
- Caro.
- Zeer actief
- Contacteer:
Verder is er inderdaad niet aan de hand: geen bloed, geen interesse van reuen of dat soort zaken.
Alleen is ze dus wat timide en erg aanhankelijk en dat was ze ook altijd tijdens haar loopsheid.
Ze is netjes op tijd geopereerd (4 maanden na de loopsheid) en daarna had ze ook geen last van schijnzwangerschap.
Ook geen probleem hoor, maar ik was gewoon benieuwd of dat nog ergens in de hersens even kan doorwerken dat ze nu eigenlijk loops had moeten zijn
Alleen is ze dus wat timide en erg aanhankelijk en dat was ze ook altijd tijdens haar loopsheid.
Ze is netjes op tijd geopereerd (4 maanden na de loopsheid) en daarna had ze ook geen last van schijnzwangerschap.
Ook geen probleem hoor, maar ik was gewoon benieuwd of dat nog ergens in de hersens even kan doorwerken dat ze nu eigenlijk loops had moeten zijn
- Caro.
- Zeer actief
- Contacteer:
JeetjeInge O schreef:heb er net nog even over door zitten lezen, en de meest gekke dingen kunnen hoor : dat er ergens nog een stukje restovariumweefdel aktief kan worden, ok, dat is bekend, maar dat dit bv. tot NEGEN JAAR later plots kan gebeurenStang schreef:Verder is er inderdaad niet aan de hand: geen bloed, geen interesse van reuen of dat soort zaken.![]()
?!
- Eline*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse pepers!
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Balou, de russel van mijn ouders heeft dat inderdaad ook, om de 7 maanden. Ze krijgt dan ook wat huidklachtjes en ze gedraagt zich echt anders.Stang schreef:Verder is er inderdaad niet aan de hand: geen bloed, geen interesse van reuen of dat soort zaken.
Dat doet ze al vanaf dat ze toen ze 7 was is gecastreerd en ze is nu 17!
Groet Eline,
Juno en Kiki
Nelson hoort ook bij ons, al is hij er niet meer...

Stichting Dierenhulp Cadiz
Boek Spaanse honden in Nederland;handleiding bij adoptie
Juno en Kiki
Nelson hoort ook bij ons, al is hij er niet meer...

Stichting Dierenhulp Cadiz
Boek Spaanse honden in Nederland;handleiding bij adoptie
- Belle
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
Bij Belle merk ik nooit iets aan haar gedrag, maar ze heeft wel perioden dat ze heel aantrekkelijk is voor reuen.
Marjolein, Isa, Dora, Suus en Anne
Those who are dead, are not dead, they're just living in my head..... (Coldplay, 42)
Catootje 12-05-05 - 17-09-09
Chiva ? - ? -91 - 08-01-10
Belle 06-03-2003 - 05-11-2012
Those who are dead, are not dead, they're just living in my head..... (Coldplay, 42)
Catootje 12-05-05 - 17-09-09
Chiva ? - ? -91 - 08-01-10
Belle 06-03-2003 - 05-11-2012