Net met hem bij puppy-curus geweest en de trainer denkt nu dat er ooit iets met hem is gebeurt, omdat hij helemaal op mij is gefixeert, mij geen seconde uit het oog laat en ook niet met de andere honden wilde spelen. Kroop steeds tussen mijn benen met zijn kop de andere kant op. Tis dat ie geen staart heeft anders had ie die tussen de poten.
Thuis laten alleen? Vergeet het maar! Hij krijst de hele buurt bij elkaar! Heb al geprobeert in zijn bench, juist niet in zijn bench, rustig opbouwen, een Kong en Activity Ball, maar niks helpt!
Hij loopt constant achter me aan! Verbieden, commando blijf, negeren, niets helpt! Zodra ik uit het zicht ben, begint het gepiep.
Ik wordt er nu zo langzamerhand echt doodmoe van...ik vraag me af of ik wel geschikt ben voor een hond...
Aankomende week 5 avonddiensten, dus dan moet ie alleen zijn van 17.00 tot 20.00 uur, nou, vergeet het maar...
nog steeds na al die weken trainen kan hij niet alleen thuis zijn. zucht...........dacht dat het nu wel over zou zijn. Collega's hebben zelfde periode een pup gekocht en daar gaat het wel bij...
wat is wijsheid? Maar blijven proberen of op zoek gaan naar een beter baasje?