Dit is toch een Shih Tzu?
Moderator: moderatorteam

Volgens mij welDazwa84 schreef:
'Dazwa84 schreef:
Ja tuurlijk kan dat. Heb ik bij onze honden de vroegste met 5,5 maand gehad. Meestal rond de 7 maanden zijn ze hier voor het eerst loops geweest en dan kunnen ze gedekt worden met pups als gevolg.johan1969 schreef:Iets anders (ook over Shi Tsu's).
Een vriendin van mij heeft een Shi Tsu reutje van 3 jaar en een teefje van 7 maand. Kan het dat het teefje al loops is, en dat het reutje haar kan dekken met pups als gevolg ?
Kleine rassen zijn er toch sneller bij dan grote, niet ?
En het reutje heeft al andere teefjes gedekt , dus die weet wel waar de klepel hangt !
Het teefje likt zichzelf ook.
Ja hoor! Meestal vind de eerste loopsheid plaats in de leeftijd van ca. 5 maanden tot ca. 1 jaar.johan1969 schreef:Iets anders (ook over Shi Tsu's).
Een vriendin van mij heeft een Shi Tsu reutje van 3 jaar en een teefje van 7 maand. Kan het dat het teefje al loops is, en dat het reutje haar kan dekken met pups als gevolg ?
Kleine rassen zijn er toch sneller bij dan grote, niet ?
En het reutje heeft al andere teefjes gedekt , dus die weet wel waar de klepel hangt !
Het teefje likt zichzelf ook.

Langer en zachter....Djinny schreef:Een Shih-Tzu heeft een totaal andere vacht.AnneMarie schreef:Djinni Maria
Hoe zien jullie dat dit zeker geen shih tzu is?
gewoon erg benieuwd hoor
Excuus voor mijn late reactie.AnneMarie schreef:Djinni Maria
Hoe zien jullie dat dit zeker geen shih tzu is?
gewoon erg benieuwd hoor
Wat een leuke site! Echt leuke foto's, die eekhoorn bij dat nestje pups bijvoorbeeld!twinmamasilvia schreef:http://www.cuteoverload.com/ hier zag ik de foto ineens op staan van dat hondje