Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Forum voor opmerkingen en vragen over de verzorging van de hond. (bv vragen over huid, haar, nagels, etc.)
Tevens een plek voor vragen over riemen, manden, kleding, etc
Als je hond weer eens zielig kijkt als je hem voor de zoveelse maal dezelfde saaie hondenbrokken voorzet en denkt "Geef mijn portie maar aan Fikkie", probeer dan eens dit Snackshotz pistool. Je schiet de hapjes een paar meter weg, zodat hij er achteraan moet hollen. Waarmee je twee vliegen in een klap vangt, want dat gegooi met die stok hoeft dan ook niet meer. O ja, www.snackshotz.com maakt niet zomaar hapjes: ze zorgen voor glanzende tanden en een frisse adem.
Ik vind dit maar een heel raar iets
Als je hond denkt dat jij de belangrijkste persoon ter wereld bent, hoef je geen andere opinie meer te raadplegen.
- - - - - - - - - - - -
Het leven is een feest, alleen moet je wel zelf de slingers ophangen.
Hoe meer de markt verzadigd raakt met hondenartikelen hoe groter de kronkels bij de mens worden, denk ik dan maar.
Geldt overigens voor alle branches, alleen bij de hond zijn de behoeften niet veranderd en krijg je dit soort -typisch amerikaanse- artikelen...
En dan dat filmpje op de website...! :N: Alsof die hond 'onder schot' staat. Je zult zo'n snoepje in zijn oog schieten...
Als je hond weer eens zielig kijkt als je hem voor de zoveelse maal dezelfde saaie hondenbrokken voorzet en denkt "Geef mijn portie maar aan Fikkie", probeer dan eens dit Snackshotz pistool. Je schiet de hapjes een paar meter weg, zodat hij er achteraan moet hollen. Waarmee je twee vliegen in een klap vangt, want dat gegooi met die stok hoeft dan ook niet meer. O ja, www.snackshotz.com maakt niet zomaar hapjes: ze zorgen voor glanzende tanden en een frisse adem.
Ik vind dit maar een heel raar iets
Volkomen nutteloos
Uit het oog maar nooit uit het hart Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
maar is het met zo'n snackpistool dan niet dat je je hond juist leert om iets van straat te eten?? want de snack uit het pistool komt dan wel op de grond te liggen. en als dat vaak gebeurt lijkt mij juist dat ze dan gaan leren om van straat te eten. met als gevolg dat ze alle lekkere dingen van straat gaan eten. lijkt mij hoor. ik kan er ook naast zitten.
en brutus zou dat overigens niet eens zien als het weggeschoten wordt met als gevolg dat hij er niet achteraan gaat, gaat ook niet achter een balletje of stok aan of wat hij dan ook krijgt om te spelen. ook thuis niet.